۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بی‌احتیاطی در پمپ بنزین تاکستان ۲کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۳۴۵۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۶ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین: 

بی‌احتیاطی در پمپ بنزین تاکستان ۲کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

رییس فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در پی عدم رعایت اصول اولیه سوخت‌گیری از سوی راکب موتورسیکلت و متصدی جایگاه، پمپ بنزین مرکزی شهر تاکستان طعمه حریق شد.

بی‌احتیاطی در پمپ بنزین تاکستان ۲کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت
سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره حادثه انفجار در تاکستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸:۴۵ شب گذشته، در پی عدم رعایت اصول اولیه سوخت‌گیری از سوی راکب موتورسیکلت و متصدی جایگاه، پمپ بنزین مرکزی شهر، طعمه حریق شد.
 
وی افزود: به دنبال انفجار در پمپ بنزین شهرستان تاکستان و شدت حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های تاکستان، ضیاآباد، کهک، اسفرورین و قره باغ به محل اعزام شدند. 
 
رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین اذعان کرد: در این حادثه در ابتدا فوتی‌ها سه نفر اعلام شد که خوشبختانه پس از انتقال به بیمارستان و انجام عملیات امدادرسانی یک نفر از فوتی‌ها احیا شد.
 
وی عنوان کرد: این حادثه در مجموع ۱۳ مصدوم داشته است که به بیمارستان‌های تامین اجتماعی و شفا تاکستان اعزام شدند و پنج مصدوم به علت شدت جراحات وارده و شرایط حاد با آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی استان قزوین منتقل شدند.
 
این مقام مسئول اذعان کرد: وضعیت دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است و برخی از مصدومان مرخص شده‌اند و تعدادی دیگر هم در بیمارستان شفا و تامین اجتماعی تاکستان و همچنین شهید رجایی قزوین بستری هستند.
 
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان