۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بستری ۳۱۹ بیمار کرونایی در قزوین/ طی ۲۴ ساعت گذشته ۳بیمار جان باختند
کد خبر: ۳۴۵۰۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۴ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد

بستری ۳۱۹ بیمار کرونایی در قزوین/ طی ۲۴ ساعت گذشته ۳بیمار جان باختند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مجموع بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان به ۳۱۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۶۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بستری ۳۱۹ بیمار کرونایی در قزوین/ طی ۲۴ ساعت گذشته ۳بیمار جان باختند

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت استان قزوین به لحاظ کرونا اظهار کرد: استان قزوین همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان به ۳۱۹ نفر رسیده است که از این تعداد ۶۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۶ نفر نیز به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

قطعا با اماکن متخلف برخورد شدیدتری خواهد شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون ۹ بیمار در بخش‌های دیگر منتظر خالی شدن تخت‌های بخش آی سی یو هستند و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته سه بیمار در اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان باختند.

وی عنوان کرد: نتیجه تست کرونا ۴۲ نفر از هم‌استانی‌‌ها که به مراکز سرپایی مراجعه کرده بودند نیز مثبت اعلام شده است.

رحمانی در پایان بیان کرد: مهمترین نکته در کاهش شیوع کرونا توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که در این راستا همکاران ما در حوزه بهداشت، نظارت‌ها را تشدید کردند و قطعا با اماکن متخلف برخورد شدیدتری خواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان