۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ولایت مداری عامل پیروزی رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس بود
کد خبر: ۳۴۵۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۳ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین:

ولایت مداری عامل پیروزی رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: روح ایثار و شهادت طلبی و ولایت مداری رزمندگان عامل مهم پیروزی ایران در دفاع مقدس است.

ولایت مداری عامل پیروزی رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام مهدی مهدی‌جو در بین کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گروه تخصصی کربلا مستقر در الموت شرقی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به اینکه جوانان در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند بهترین روش آشنا شدن نسل جوان با آن دوران، پرسیدن سوال است.

وی در ادامه افزود: سوال اول این است که چرا عراق در اوایل انقلابی که کمتر از دو سال از پیروزی آن می‌گذرد به ایران حمله کرد که البته برنامه ریزی آن بایستی حدود یک سال قبل انجام شده باشد؛ یعنی از همان اول انقلاب فکر حمله به ایران را داشته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین بیان کرد: این انقلاب که به هیچ یک از قدرت‌های دنیا وصل نیست و انقلابی است مردمی نه نظامی، چه خطری برای قدرت‌های غرب و شرق داشته که جنگ تحمیلی به این گستردگی را آغاز کردند؟

این مقام مسئول در پاسخ به چرایی حمله عراق به ایران گفت: خطر اصلی انقلاب برای استکبار جهانی در واقع توحید و  استکبار ستیزی بود زیرا دشمن با مطالعه انقلاب به خوبی دریافت که بزودی این حقیقت تبدیل به الگوی جهانی خواهد شد و منافع آنها در سراسر دنیا مورد تهدید قرار خواهد گرفت.

مهدی‌جو در بیان دلایل پیروزی ایران در دفاع مقدس عنوان کرد: علت پیروزی ما در جنگ تحمیلی با تاسی بر فرهنگ عاشورا یعنی خط بطلان کشیدن بر تفکر اصالت دنیا و در مقابل آن جادوانه دانستن آخرت است که باعث ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان ما شد و دیگری اعتقاد به روح و حقیقت ولایت که باعث اطاعت پذیری باطنی و از عمق جان نیروهای ایرانی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین در بیان راهبرد دشمن در قبال ایران بعد از اتمام جنگ گفت: آنچه دشمن پس از جنگ برای جبران و غلبه بر ما انجام می‌دهد هدف قرار دادن همان محورهای عامل پیروزی در جنگ یعنی میراث عاشورا، ولایت مداری، روح ایثار و از خود گذشتگی است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان