معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: باید جلوی اعمال نفوذ گرفته شود و واقعا بدون در نظر گرفتن اینکه چه افرادی میخواهند از این راهها و پروژه استفاده کنند، اعتبارات را متناسب توزیع کنیم تا پروژهها در سطح تمام روستاهای استان انجام شود.
وی افزود: باید جلوی اعمال نفوذ گرفته شود و واقعا بدون در نظر گرفتن اینکه چه افرادی میخواهند از این راهها و پروژه استفاده کنند نیز اعتبارات را متناسب توزیع کنیم تا پروژهها در سطح تمام روستاهای استان انجام شود.
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: شاهد این هستیم که روستاهای مناطق طارم محرومیتهای بیشتری دارند لذا هر جایی که محرومیت بیشتری دارند و کمتر مورد توجه قرار گرفته باید توسط کمیته برنامهریزی شهرستانها توزیع اعتبار شود تا پروژهها اتفاق بیفتد.
مناطق محروم در اولویت پروژه راههای روستایی هستند
این مقام مسئول تصریح کرد: اعتبارات به صورت متمرکز در استان نیست و هر شهرستان بنا بر فراخور ضرورتی که دارد از سرفصل بیشتر یا کمتر برخوردار میشود به طوری که ممکن است یک شهرستان نیاز بیشتری در حوزه راه داشته باشد یا اینکه شهرستان دیگر به این حوزه هیچ نیازی نداشته باشد لذا این موضوع به صورت شهرستانی توزیع میشود.
فرخزاد یادآور شد: از پنج هزار کیلومتر راه روستایی در استان، دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت، ۷۰۰ کیلومتر آن راه شوسه و مابقی آن خاکی و جیپرو است.
وی در پایان عنوان کرد: استان قزوین دارای شش هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراهها نیز رتبه سوم کشور را دارد.
انتهای پیام/ ۱۳۰۰
دیدگاه ها