۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هیچ کارمند دارای علائم کرونا در قزوین حق حضور در اداره را ندارد
کد خبر: ۳۴۴۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۳۰ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان:

هیچ کارمند دارای علائم کرونا در قزوین حق حضور در اداره را ندارد

جانشین ستاد کرونا در استان قزوین گفت: پروتکل‌های بهداشتی باید در ادارات جدی گرفته شود و هیچ کارمند دارای علائم کرونا حق حضور در اداره را ندارد.

هیچ کارمند دارای علائم کرونا در قزوین حق حضور در اداره را ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روح دفاع مقدس، ایثار و از خود گذشتگی و رمز پیروزی نیز شهادت بود و امروز به عنوان فرهنگ برتر تعریف شده است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت مولود دفاع مقدس است؛ دفاع مقدس را باید به نسل جدید معرفی کنیم چراکه فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ اعتماد به جوانان و وحدت و همدلی بود و امروز به این فرهنگ نیاز داریم و باید از آن تاسی بگیریم.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: با آغاز شیوع ویروس کرونا، همه نسبت به آن احساس نگرانی داشتند و امروز همه مردم، دستگاه‌ها و ادارات نقش محوری در مقابله با آن دارند؛ مردم باید کرونا را مانند ماه‌های نخست سال‌جاری جدی بگیرند چراکه بی‌توجهی به آن، شیوع بیماری را گسترده می‌کند.

حبیبی گفت: استفاده از ماسک سپری در برابر کروناست و می‌تواند در پیشگیری موثر باشد؛ با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم کمک حال کادر درمان باشیم چراکه آنها چند ماه درگیر این ویروس هستند.

وی اضافه کرد: کرونا امروز بسیار به ما نزدیک شده است و بی‌توجهی به آن می‌تواند خطرآفرین باشد؛ لذا راهی جز رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی نیست و از مردم توقع داریم با رعایت این پروتکل‌ها، مسئولان را حمایت کنند.

اصحاب رسانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌ها را رسانه‌ای کنند

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین مطرح کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید در ادارات جدی گرفته شود و هیچ کارمند دارای علائم کرونا حق حضور در اداره را ندارد؛ از ورود افراد بدون ماسک در ادارات نیز باید جلوگیری شود و دستگاه‌های اجرایی از ورود و خروج افراد با دستگاه‌های تماس انگشت پرهیز کنند و این امر در دستگاه‌های اداری کامل ممنوع شود.

حبیبی گفت: جلسات ادارات و دستگاه‌ها باید با حضور حداکثر ۱۰ نفر برگزار و بازدیدهای کاروانی محدود شود و صندلی‌ها به یک سوم کاهش یابد.

وی بیان کرد: صداوسیما جلسات بالای ۱۰ نفره را نباید به هیچ وجه پوشش دهد و اصحاب رسانه نیز مختارند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌ها را رسانه‌ای و اعلام کنند؛ در برخورد با بی توجهی به کرونا نباید مسامحه کنیم و تا زمانی که جدی گرفته نشود از بین نخواهد رفت.

این مقام مسئول یادآور شد: تنها راه مراقبت از کرونا، رعایت مسائل بهداشتی بوده و تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با این ویروس بسیج شده است و از مردم درخواست داریم کمک کنند تا بتوانیم این ویروس را ریشه‌کن کنیم.

حبیبی ادامه داد: برگزاری تمامی جشنواره‌ها تا زمانی که کرونا وجود دارد، ممنوع است و پیشنهاد داریم ساعت کاری بانک‌ها از ۸ و سی دقیقه صبح الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر برای ارائه خدمات مشتریان باز باشد و البته روال برای کارمندان همان سابق باشد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان