۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین زمین‌های پروژه امامزاده حسین(ع) تاپایان سال تملک می‌شود/ خرید اراضی با ۳۰درصد بالای قیمت
کد خبر: ۳۴۴۹۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۳۰ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

زمین‌های پروژه امامزاده حسین(ع) تاپایان سال تملک می‌شود/ خرید اراضی با ۳۰درصد بالای قیمت

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در ابتدا تملکات را با توافقی که با مالکان داریم و طبق قیمت عادله روز با ۳۰ درصد بالاتر انجام می‌شود تا رضایتمندی را ایجاد کنیم و اگر واقعا توافق نشد از طریق اعمال ماده ۹ قانون وارد خواهیم شد.

زمین‌های پروژه امامزاده حسین(ع) تاپایان سال تملک می‌شود/ خرید اراضی با ۳۰درصد بالای قیمت

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ علی فرخزاد در ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) که ظهر امروز(یکشنبه) در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بحث نوع تملک در اجرای پروژه امامزاده حسین(ع) آسیب داشته است که تا به امروز عده‌ای حاضر به فروش ملک نشده‌اند و هنوز این مشکل پابرجاست.

وی افزود: باتوجه به اینکه تملک باید به گونه‌ای باشد که رضایت مالکان کسب شود لذا مقرر گردید تا ۳۰تا۴۰ درصد بالاتر از قیمت عادله روز خریداری شود و اگر با مالکان توافق صورت نگرفت از ماده 9 قانون برای تملک قانونی و اعمال قانون استفاده خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: سرعت پرداخت بسیار مهم است به طوری که حداکثر پس از قیمت گذاری باید تا دوهفته انجام شود؛ طی بازدید مدیرعامل شرکت بازآفرینی کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی که در روز پنج شنبه هفته گذشته اتفاق افتاد نیز این جلسه برای پیگیری مصوباتی که در بازدید داشتیم تشکیل شد.

پروژه مورد تایید و پذیرش سازمان بازآفرینی کشور صورت گرفت

فرخزاد بیان کرد: در این جلسه تخصیص اعتبار، تملک اراضی و اجرای صحن و مراحل تقسیم کاری بین هر دستگاه انجام شد و قرار شد تا موضوعات تملکات را پیگیری کنیم؛ اجرای پروژه صحن هم مورد تایید و پذیرش سازمان بازآفرینی کشور صورت گرفت که انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ابتدا تملکات را با توافقی که با مالکان داریم و طبق قیمت عادله روز با 30 درصد بالاتر انجام می‌شود تا رضایتمندی را ایجاد کنیم و اگر واقعا توافق نشد از طریق اعمال ماده 9 قانون وارد خواهیم شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: زمانبندی تهیه طرح و برگزاری مناقصه را دیدیم که امیدواریم با تقسیم کاری که بین دستگاه‌ها از جمله شهرداری، راه و شهرسازی میراث فرهنگی و اوقاف انجام دادیم، اتفاق بیفتد.

فرخزاد یادآور شد: مشارکت صداوسیما به عنوان نماینده رسانه‌ها را خواهیم داشت تا موضوعات فرهنگ سازی را در منطقه انجام دهند و بتوانیم پروژه را پیش ببریم؛ امیدواریم تا پایان سال با همکاری مردم و همتی که مدیران دارند، بتوانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان