۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ادای احترام مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نوید افکاری!+فیلم
کد خبر: ۳۴۴۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۹ ساعت: ۲۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

ادای احترام مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نوید افکاری!+فیلم

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نوید افکاری در کنفرانس ضدایرانی «حمایت از ایران آزاد و ضرورت تحریم» در واشنگتن دی‌سی ادای احترام کرد.

ادای احترام مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نوید افکاری!+فیلم

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ گویا دفاع از قاتلان و اراذلی که با اقداماتشان در ایران، امنیت اجتماعی را تهدید می‌کنند، به رویه ثابت شبکه های فارسی زبان خارجی و پیاده نظامشان تبدیل شده است. حمایت از فرقه منافقین که دستشان به خون 17 هزار ایرانی آلوده است، پشتیبانی رسانه ای از تروریست‌هایی مثل رامین حسین پناهی و مصطفی صالحی، و اخیراً نیز تلاش برای جلوگیری از اعدام نوید افکاری، از جمله اقداماتی است که رسانه های خارج نشین در راستای عوض کردن جای شهید و جلاد انجام داده‌اند.

به گزارش رجانیوز، در چند روز گذشته با نزدیک شدن به موعد اعدام قاتلی به نام نوید افکاری، این رسانه‌ها و اعوان و انصارشان دست به کار شده‌اند تا به زعم خود با تحت فشار قرار دادن دستگاه قضایی کشور، از اعدام او جلوگیری کنند. علاوه بر بی گناه نشان دادن او در فضای رسانه‌ای، این شایعه را نیز مطرح کردند که افکاری برای اقرار اجباری به جرمی که ارتکاب شده، تحت شکنجه قرار گرفته است.

نوید افکاری کیست و جرمش چیست؟
ساعت ۲۳ روز ۱۱ مردادماه سال ۹۷؛ حسن ترکمان از کارمندان سازمان آب منطقه‌ای شیراز در محله شاه داعی الله و مقابل درب منزل خود، با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

پس از وقوع قتل و با بازبینی دوربین‌های مدار بسته، با تلاش پلیس آگاهی، شخصی به نام نوید افکاری به‌عنوان متهم اصلی حادثه دستگیر شد.

متهم نوید افکاری پس از دستگیری، در بدو تحقیقات اعلام می‌کند: مقتول را با دوستم تعقیب کردم و در حالی که من ترک موتور نشسته بودم با چاقو اقدام به قتل کردم.

طبق اطلاعات به دست آمده، افکاری علاوه بر این قتل، به دنبال ترور یک فرد بسیجی نیز بوده که در نهایت موفق به اجرای نقشه‌اش نمی‌شود. همچنین این نکته نیز قابل توجه است که افکاری به همراه برادرش حبیب افکاری، از گردانندگان اصلی اغتشاشات گذشته بوده و برادرش در همان روز ها با یک کاتر، یکی از مأمورین نیروی انتظامی را زخمی کرده بود.

همانطور که در بالا آمد، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شکنجه نوید افکاری پرونده شدند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، بر اساس بررسی‌های انجام شده، بعد از اقرار نوید افکاری وکیل تعیینی وی مراجعه و اظهار داشته خانواده متهم مدعی شکنجه وی هستند.

در همان روز در زمان تحقیقات بنابر تقاضای وکیل متهمان دستور اعزام آن‌ها به پزشکی قانونی صادر تا چنانچه اگر اقرار تحت شکنجه بوده مراتب مجددا مورد بررسی قرار گیرد؛ اما متهم در اداره آگاهی و در حضور وکیل تعیینی خود اعلام کرده که شکنجه نشده‌ام و به پزشکی قانونی نمی‌روم. این موضوع در رسیدگی دیوان عالی کشور نیز مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به عدم درخواست متهم منتفی تشخیص داده شده است.

در نهایت پس از برگزاری دادگاه به صورت علنی، به شرح دادنامه مورخ ۱۴ مهرماه سال ۹۸، وقوع قتل توسط نوید افکاری محرز و از حیث مباشرت در ارتکاب قتل عمدی حکم به قصاص نفس نامبرده صادر شد که این حکم از سوی دیوان عالی کشور عیناً تایید شده است.

ادای احترام مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نوید افکاری در کنفرانس ضدایرانی «حمایت از ایران آزاد و ضرورت تحریم» در واشنگتن دی‌سی!

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان