۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رشادت مرزبانان یادآور دوران دفاع مقدس است/ هیچ زمانی مسلمانان به اندازه امروز قدرتمند نبوده‌اند
کد خبر: ۳۴۴۸۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۹ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رشادت مرزبانان یادآور دوران دفاع مقدس است/ هیچ زمانی مسلمانان به اندازه امروز قدرتمند نبوده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حقیقتاً با دیدن شما رزمندگان روحیه می‌گیریم و رشادت و مقاومتی که مشاهده می‌کنیم، یاد دوران دفاع مقدس می‌افتیم و در حقیقت شما رویش‌های انقلاب اسلامی هستید.

رشادت مرزبانان یادآور دوران دفاع مقدس است/ هیچ زمانی مسلمانان به اندازه امروز قدرتمند نبوده‌اند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جریان سفر به مناطق مرزی غرب کشور، در بازدید از پایگاه عملیاتی جاسوسان در شمال غرب کشور و در جمع پاسداران قزوینی، اظهار کرد: الحمدالله توفیق پیدا کردیم در این پایگاه‌هایی که عزیزان هم استانی برای آن زحمت می‌کشند حضور پیدا کنیم و به رزمندگان عزیز خدا قوت بگوییم.

وی تصریح کرد: حقیقتاً با دیدن شما رزمندگان روحیه می‌گیریم و رشادت و مقاومتی که مشاهده می‌کنیم، یاد دوران دفاع مقدس می‌افتیم و در حقیقت شما رویش‌های انقلاب اسلامی هستید.

امام جمعه قزوین افزود: رویش یعنی فرزندان کربلایی، عاشورایی و معنوی امام حسین(ع) که شما عزیزان هستید و به خوبی راه و آرمان اباعبدالله الحسین(ع) را دنبال می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر تاریخ را ورق بزنیم مشاهده می‌کنیم که در هیچ زمانی اسلام و مسلمانان به اندازه امروز سربلند، عزتمند و قدرتمند نبوده‌اند. امروز امام خامنه‌ای (حفظه الله) با قدرت تمام به صهیونیست‌ها می‌گوید اگر غلطی کنید تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

عابدینی اضافه کرد: باریکه غزه منطقه بسیار کوچکی است اما رزمندگان اسلام با قدرت در مقابل صهیونیست‌ها با امکانات نظامی بسیار زیاد ایستادگی کرده و مقاومت کرده‌اند به طوری که صهیونیست‌ها واسطه می‌آورند تا غزه جنگ را پایان دهد و اینها نشان دهنده قدرت جبهه مقاومت و اسلام است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: یکی از تحلیل‌گران بزرگ مصری می‌گوید یقیناً یکی از قدرت‌های بزرگ در آینده نزدیک، ایران اسلامی خواهد بود و این را به اعراب می‌گوید که با چه کسی باید دوست و رفیق و با چه کسانی دشمن باشند.

وی عنوان کرد: اینکه یک منطقه حساسی را به شما سپرده‌اند، بسیار حائز اهمیت است و بحمدالله شما با جوانمردی، مردانگی، عزت، شجاعت، صبوری و شکیبایی کارتان را به خوبی انجام می‌دهید و اینکار بسیار مورد تأیید خدای متعال است و ما هم آمدیم دست شما را ببوسیم و خدا قوت بگوییم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان