۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخی مدیران خود را از کرونا پنهان کرده‌اند/ وضعیت شیوع بیماری در قزوین نگران‌کننده است/ بیشترین گلایه ما از مطب‌های پزشکان است
کد خبر: ۳۴۴۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۷ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:

برخی مدیران خود را از کرونا پنهان کرده‌اند/ وضعیت شیوع بیماری در قزوین نگران‌کننده است/ بیشترین گلایه ما از مطب‌های پزشکان است

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: متاسفانه مسئولین خودشان را از کرونا پنهان کرده‌اند؛ در حالی که باید میدانی و عملیاتی کار کرد و صرف نظارت خوب نیست.

برخی مدیران خود را از کرونا پنهان کرده‌اند/ وضعیت شیوع بیماری در قزوین نگران‌کننده است/ بیشترین گلایه ما از مطب‌های پزشکان است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی در کمیته نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا که عصر امروز(پنج شنبه) در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها در حوزه کرونا اظهار کرد: اگر مردم شاهد جلسه ما باشند نیز تعجب خواهند کرد که واقعا این مدیران هستند که می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند؟ از وضعیت بیرون و تعداد بستری‌ها اطلاعی دارند؟

وی با تاکید بر بازنگری اجرای برنامه‌ها ادامه داد: ما مسئولیت اجتماعی داریم و باید دلسوز مردم باشیم و تصمیم‌گیری و برنامه ریزی کنیم چراکه با این نگاه و برنامه‌ریزی که اکنون داریم، کرونا عقب نمی‌نشیند.

این مقام مسئول تصریح کرد: احساس می‌کنم که متاسفانه مدیران تنها به فکر خودشان هستند چراکه اگر این طور نبود اکنون اوضاع استان خیلی بهتر بود.

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان افزود: در این وضعیت بحرانی اگر مدیران فکر کنند که ماسک بزنیم و خودمان را در اتاقمان محبوس کنیم، کار تمام است در حالی که این یک اشتباه بزرگ است و باید به طور جدی وارد کار شد.

فقط از عملکرد سه دستگاه رضایت دارم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: متاسفانه مسئولین خودشان را از کرونا پنهان کرده‌اند در حالی که باید میدانی و عملیاتی کار کرد و صرف نظارت خوب نیست، چراکه تنها گزارشات دردی را درمان نمی‌کند، هر کدام از ما باید متناسب با مسئولیتی که داریم برای استان برنامه‌ریزی و کار کنیم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد صداوسیما، رسانه‌ها و دستگاه قضایی در حوزه کرونا ابراز کرد: به غیر از این سه دستگاه واقعا از باقی دستگاه‌ها گله‌مندم چون می‌بینم که واقعا ضعیف عمل کرده‌اند و به وظایفشان عمل نمی‌کنند، در این بین برخی از مدیران هم از کل کرونا تنها تعطیلی و دورکاری را یاد گرفته‌اند.

حبیبی ادامه داد: برای مثال در بحث بازار، مسئولین مرتبط از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف واتحادیه‌ها باید در کنارهم کارکنند، اکنون در بازار چند مورد را می‌توانید نام ببرید که برخورد جدی شده باشد؟! که اگر این برخوردها شده بود وضعیت کرونا امروز اینگونه نبود.

وی افزود: اکثر پمپ بنزین‌ها پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند لذا باید تعدادی از آن‌ها بررسی و پلمب می‌شد تا برای سایرین درس عبرت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مردم به امید ما که پشت این میزهای مدیریت هستیم و نظارت و برخورد می‌کنیم، با خیال راحت از منزل خارج می‌شوند.

پلمب‌ها در انتظار متخلفان است

حبیبی اضافه کرد: در موضوع سلامت نباید مماشات کرد، خواسته مردم هم همین است و خواهش من از مدیران این است که با استفاده از تجربیات این هفت ماه که کرونا میهمان ما بوده از امروز با جدیت، حساسیت، مسئولیت و به طور مداوم و روزانه کار شود.

این مقام مسئول بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید بدانند که اگر اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب در انتظار آن‌هاست و مردم هم باید بدانند که اگر رعایت نکنند متخلف محسوب می‌شوند و باید مجازات شوند.

وی درباره فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: فاصله اجتماعی را باید از دانش‌آموزان در این یک هفته یاد گرفت که ما همان را در جلساتمان رعایت نمی‌کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان افزود: اکنون بیشترین گلایه ما از مطب‌های پزشکان است که همه نوبت‌ها حضوری و فشرده است و بیشترین نگرانی را برای ما ایجاد کرده که در این زمینه علوم پزشکی باید ورود پیدا کند.

وی در پایان با تاکید بر این که اکنون یک روز عقب نشینی باعث می‌شود که 14 روز هزینه بپردازیم، گفت: اکنون کار از نظارت گذشته و باید به میدان رفت و عملیاتی وارد شد و همه دستگاه‌ها موظف هستند روزانه گزارش عملکرد خود را به کمیته ارسال کنند.
انتهای پیام/۱۱۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان