۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین آمادگی سپاه جهت ایجاد درمانگاه تخصصی در شهرهای آوج و آبگرم
کد خبر: ۳۴۴۸۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۶ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان آوج اعلام کرد

آمادگی سپاه جهت ایجاد درمانگاه تخصصی در شهرهای آوج و آبگرم

فرمانده سپاه شهرستان آوج گفت: کار ساخت درمانگاه تخصصی در سطح شهرستان با جلساتی که با مسئولین دو بخش آوج و آبگرم داشته‌ایم کلید خورده است.

آمادگی سپاه جهت ایجاد درمانگاه تخصصی در شهرهای آوج و آبگرم

سرهنگ عیسی ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مجموعه بسیج و سپاه محرومیت زدایی است؛ اظهار کرد: از مهمترین مشکلات شهرستان آوج، کمبود زیرساخت و امکانات درمانی است و به همین منظور اقدامات اولیه جهت رفع مشکل مطرح شده انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه همواره در کنار مردم بوده است؛ افزود: کار ساخت درمانگاه تخصصی در سطح شهرستان با جلساتی که با مسئولین دو بخش آوج و آبگرم داشته‌ایم کلید خورده که ظرفیت ایجاد دو درمانگاه در سطح دو بخش بررسی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج یادآور شد: در راستای ایجاد این درمانگاه‌ها از ظرفیت مجموعه درونی سپاه و خیرین استفاده خواهد شد؛ به همین منظور مسئولین هر دو بخش پیگیر امورات هستند.

این مقام مسئول در پایان گفت: کار ساخت درمانگاه تخصصی آغاز خواهد شد و امیدواریم مجموعه خیرین شهرستان مساعدت‌های لازم را در این راستا داشته باشند تا بتوانیم مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان را حل کنیم.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان