۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جشنواره "جوان سرباز" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۴۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۶ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان:

جشنواره "جوان سرباز" در قزوین برگزار می‌شود

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری جشنواره "جوان سرباز" همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) در قزوین خبر داد.

جشنواره "جوان سرباز" در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سرهنگ رضازاده در نشست خبری که امروز(چهارشنبه) به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با محوریت تبیین برنامه‌های این هفته در سالن جلسات معراج شهدای قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۵۰ برنامه از سوی فرماندهی انتظامی استان قزوین پیش‌بینی شده که مهمترین و در واقع افتتاحیه برنامه‌ها، برگزاری وبیناری است.

وی افزود: برنامه‌های تدارک دیده شده در سطح شش شهرستان استان با حضور فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها اجرا خواهند شد.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: تجلیل از 10 نفر از بازنشستگان ایثارگر، دیدار با خانواده ایثارگران با هماهنگی کانون بازنشستگان نیروی انتظامی و مراسم رونمایی از دیوارنگاری تصاویر شهدای فرماندهی انتظامی استان از جمله برنامه‌های پیش‎‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: پنجم مهرماه همزمان با سالروز شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه، در کنار مزار مطهر شهید گمنام در داخل مجموعه فرماندهی انتظامی مرکز استان مراسمی برگزار خواهد شد و با حضور ایثارگران و خانواده آنها مراسم تجلیلی در قالب رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

رضازاده با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قزوین 140شهید تقدیم انقلاب کرده است؛ عنوان کرد: همچنین یادمان شهدای فرماندهی انتظامی استان در نمازخانه امام علی(ع) ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور مسئولان برون سازمانی و درون سازمانی برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری جشنواره جوان سرباز همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع)، تجلیل از دو خانواده شهید 8 سال دفاع مقدس، برگزاری مراسم کوهپیمایی برای کارکنان نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌هایی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

در ادامه حسین رجبی اظهار کرد: اجلاسیه استان در کشور به اذعان تمام مسئولان کشوری از بهترین اجلاسیه‌های کشوری بوده که به مدت 5 روز با همکاری همه نهادها و سازمان‌ها در قزوین اجرا شد.

مسئول کنگره شهدای استان قزوین در پایان گفت: ماموریت دوم ما در کنگره سه هزار شهید استان قزوین، بحث تاریخ نگاری دفاع مقدس است؛ در این راستا حدود 25 پروژه در دست اقدام داریم و خبرنگاران علاقمند به انجام مصاحبه با رزمندگان می‌توانند اعلام آمادگی کرده و با هماهنگی کمیته تحقیق و پژوهش با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان