۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نرم‌افزار "مناره" با حضور رئیس سازمان بسیج رونمایی شد+تصاویر
کد خبر: ۳۴۴۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۶ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

به همت مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی؛

نرم‌افزار "مناره" با حضور رئیس سازمان بسیج رونمایی شد+تصاویر

سردار سلیمانی امروز با حضور در مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی از فاز اول اپلیکیشن مناره رونمایی کرد.

نرم‌افزار "مناره" با حضور رئیس سازمان بسیج رونمایی شد+تصاویر

به گزارش سرویس علم و فناوری صبح قزوین به نقل از آناج؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی از فاز اول اپلیکیشن مناره رونمایی کرد. شبکه‌سازی فعالان مسجدی و بهره‌مندی بیشتر از ابعاد فرهنگی و اجتماعی مساجد تبریز و آذربایجان‌شرقی از جمله‌ی اهداف و راهبردهای این نرم‌افزار می‌باشد.

از جمله قابلیت‌های فاز اول این نرم‌افزار میتوان به منبرهای مجازی، معرفی سخنران، تجربه‌نگاری فعالیت‌های مردمی، باشگاه تحلیل، مسجد نما و مسجد یاب اشاره کرد.

نرم افزار مناره می‌تواند الگویی برای شبکه سازی مساجد در کشور باشد

در این آئین سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه مرکز فضای مجازی آذربایجان‌شرقی بسیار توانمند است، گفت: علاوه بر این توانمندی اثرگذاری‌های اجتماعی و فرهنگی این مرکز همواره در مرکز مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نرم افزارها باید ارتباطات مردمی را تقویت کند، تاکید کرد: نرم افزار مناره می‌تواند الگویی برای شبکه سازی مساجد در کشور باشد.

شبکه‌سازی مسجدی‌ها با نرم افزار مناره
 غلامرضا سیفی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی در خصوص نرم افزار مناره اظهار داشت: مناره با هدف شبکه سازی مسجدی‌های استان طراحی شده و بناست هر مسجد برای خود صفحه درست کند. برای راحتی این نرم افزار سه جلسه اندیشه ورزی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه منبرهای مجازی ناظر به شرایط کرونایی طراحی شده است، عنوان کرد: قسمت رویدادها، معرفی سخنران، باشگاه تحلیل و خدمات از قابلیت‌های این نرم افزار است و باشگاه تحلیل با هدف جهت دهی بر شبکه نخبگان بسیج ناظر بر شرایط بومی، ملی و منطقه ای طراحی شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ظرفیت‌های اجتماعی، خیریه‌ای و فرهنگی در قسمت مسجد نما طراحی شده است، یادآور شد: در هر شهر انباشتی از تجربه‌های فرهنگی مردمی وجود دارد که در قسمت تجربه نگاری نرم افزار طراحی شده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان