۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۴۵ واحد صنعتی قزوین در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
کد خبر: ۳۴۴۸۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۵ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

معاون اداره حفاظت محیط زیست استان:

۴۵ واحد صنعتی قزوین در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت

معاون نظارت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ۴۵ مورد واحد صنعتی آلاینده که اقدامات کنترلی را معمول نداشتند واجد شرایط درج در فهرست صنایع آلاینده فصل اول سال ۹۹ قرار گرفت.

۴۵ واحد صنعتی قزوین در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
ابراهیم سیدموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پس از بررسی، نمونه برداری و سنجش آلاینده‌های زیست محیطی واحدهای صنعتی مستقر و فعال در استان، به مسئولین واحدهای صنعتی که دارای آلودگی هستند به صورت کتبی اخطاریه صادر می‌شود، که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات تا پایان فرصت مقرر شده نیز به عنوان صنعت آلاینده در فهرست ثبت خواهد شد و مشمول پرداخت جریمه و عوارض می‌شود.

معاون نظارت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در ادامه گفت: در همین راستا اداره کل حفاظت محیط زیست استان به آنالیز بیش از 190 مورد نمونه ازخروجی واحدهای تولیدی استان که شامل 150 مورد خروجی فاضلاب و 40 واحد سنجش دودکش است، پرداخت که با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در چارچوب وظایف ذاتی در طول فصل اول سال انجام شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در نهایت 45 مورد واحدهای صنعتی آلاینده که اقدامات کنترلی را معمول نداشتند واجد شرایط درج در فهرست صنایع آلاینده فصل اول سال 99 برای اجرا در اولین دوره سال به سازمان مرکزی معرفی کرده که در صورت تایید، نام واحدهای موصوف به سازمان امور مالیاتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان