۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان محروم قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۴۸۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه شهرستان قزوین:

هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان محروم قزوینی توزیع شد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان قزوین گفت: هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان مناطق محروم و نیازمند شهرستان قزوین تهیه و توزیع شد.

هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان محروم قزوینی توزیع شد

سروان پاسدار سیدعلی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: این روزها که بوی مهر، ماه آموزش و رویش، مشام جان را نوازش می‌دهد، بازار خرید لوازم‌التحریر دانش‌آموزان داغ است و هستند دانش‌آموزانی که سال تحصیلی را با دغدغه نداشتن نوشت‌افزار آغاز می‌کنند؛ از این رو برآن شدیم تا به همت خیرین شهرستان بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه و توزیع کنیم.

وی افزود: در این راستا هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان مناطق محروم و نیازمند شهرستان قزوین تهیه و توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان قزوین تصریح کرد: این بسته‌های لوازم التحریر هر یک به ارزش دو میلیون و 500 هزار ریال است که سعی شده  از کالاهای ایرانی و باکیفیت مناسب تهیه شوند تا علاوه بر شادی دانش‌آموزان باعث رونق کسب و کار کارگاه تولیدی داخلی شود که امیدواریم قدمی در جهت تحقق شعار جهش تولید باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: ارتباط و همکاری خوبی بین سپاه، خیرین و سازمان‌های حمایتی شهرستان وجود دارد و امر شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان