۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین صادرات ۸ میلیون دلاری تعاونی‌های قزوین در سال گذشته/ ۷۷۶ تعاونی در استان فعالیت دارند
کد خبر: ۳۴۴۷۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۴ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین خبرداد

صادرات ۸ میلیون دلاری تعاونی‌های قزوین در سال گذشته/ ۷۷۶ تعاونی در استان فعالیت دارند

استاندار قزوین گفت: تعاونی‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان در سال گذشته، هشت میلیون و ۳۴۶ هزار دلار کالا به کشورهای همسایه صادرات داشته‌اند.

صادرات ۸ میلیون دلاری تعاونی‌های قزوین در سال گذشته/ ۷۷۶ تعاونی در استان فعالیت دارند

هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با حمایت قاطع از فعالیت تعاونی‌ها در استان اظهار کرد: تعاونی‌های استان با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تقویت جایگاه و نقش آنها در اقتصاد کشور و حمایت‌های قانونی دولت به رشد چشمگیری در حوزه‌های مختلف صادراتی و فعالیتی دست یافته‌اند.

وی اضافه کرد: نقش‌آفرینی تعاونی‌ها در اقتصاد استان بسیار برجسته بوده و میزان اثرگذاری آنها در نرخ‌های اقتصادی قزوین بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار قزوین با اشاره به بهره برداری از شش طرح تعاونی استان همزمان با هفته تعاون با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، بیان کرد: در این مراسم که از طریق ویدیو کنفرانس در یک شرکت تعاونی استان برگزار شد شش تعاونی مسکن فاتحان فجر، ماهان دام الوند، مسکن سه البرز، تولیدی ظریف پرشین لیا، مسکن شورای حل اختلاف و تعاونی ۱۱۰ قزوین به بهره برداری رسیدند.

این مقام مسئول بیان کرد: این تعاونی‌ها که در بخش‌های مسکن، تولید، دامپروری و کشاورزی مشغول فعالیت هستند با ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای هزار و ۴۸ نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

استاندار قزوین عنوان کرد: تعاونی‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان در سال ۹۸، هشت میلیون و ۳۴۶ هزار دلار کالا به کشورهای همسایه صادرات داشته‌اند.

وی افزود: هم اینک ۷۷۶ تعاونی فعال با گرایش‌های مختلف در حوزه صنعت، خدمات، توزیع و کشاورزی در استان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که بیشترین آنها در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

جمالی پور در پایان گفت: ما در ادامه این مراسم از ۱۳ تعاونی برتر استان در حوزه‌های مصرف، اعتبار، صنعت، حمل و نقل، مسکن، خدمات، توسعه عمران، کشاورزی، صنایع دستی، دهیاری و فرش تجلیل کردیم تا به صورت نمادین از فعالیت‌های مفید و موثری تعاونی‌های استان قدردانی کرده باشیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان