۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اهداء یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی
کد خبر: ۳۴۴۷۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۲۳ ساعت: ۱۵:۲۴ ↗ لینک کوتاه

به همت بسیج دانشجویی استان انجام شد؛

اهداء یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی

سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بسیج دانشجویی استان قزوین با اهداء یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد.

اهداء یک هزار بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند قزوینی

میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ در خصوص اقدامات بسیج دانشجویی استان قزوین و گروه‌های جهادی در ایام محرم و شروع سال تحصیلی، اظهار کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا مشاهده می‌شد یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر میان دانش‌آموزان بود.

وی افزود: این اقدام با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان در سطح استان هدف گذاری شد که در چندین مرحله در دستور کار قرار گرفت که در کلیه مناطق استان قزوین با توجه به نیازمندی‌ها انجام می‌شود.

مسئول مدیریت خواهران بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه به تعداد یک هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد که این اقدام خداپسندانه به همت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان و مدیریت خواهران بسیج دانشجویی و با کمک خیرین انجام شده است و مستمر و ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان خواهر بسیجی در قالب گروه‌های تخصصی جهادی در استان قزوین فعالیت دارند، گفت: جهادگران بسیجی دانشجو در این گروه‌ها سازماندهی شدند که در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، پزشکی، اجتماعی، خدماتی، خدمت رسانی می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا دانشجویان بسیجی به طور جدی برای رفع مشکلات کمبود ماسک در استان وارد شدند و با ایجاد کارگاه تخصصی در حوزه تولید ماسک و گان و بسته بندی مواد ضدعفونی کننده به فعالیت پرداختند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان