۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هدف رویت شد؛ «علیرضا پناهیان»/ شلیک کنید! +تصاویر
کد خبر: ۳۴۴۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۹ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

توئیتری‌ها پای کار دفاع از منبری انقلابی؛

هدف رویت شد؛ «علیرضا پناهیان»/ شلیک کنید! +تصاویر

مواردی از واکنش کاربران انقلابی شبکه توئیتر را مشاهده خواهید کرد که به درج مطلب در دفاع از حجت الاسلام پناهیان اقدام کرده‌اند.

هدف رویت شد؛ «علیرضا پناهیان»/ شلیک کنید! +تصاویر
 
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛بار دیگر حجت الاسلام علیرضا پناهیان، منبری خوش فکر، بصیر و انقلابی که عده‌ای او را به مواضع صریح سیاسی و عده‌ای دیگر او را به فرهنگ سازی برای پیاده روی اربعین می‌شناسند مورد هجوم و تخریب قرار گرفته است.

البته که این بار جنس حملات به پناهیان شدت گرفته است؛ چرا که همزمان حامیان رسانه‌ای جریان‌های اصلاح طلب، اعتدال، انحراف، عدالت خواه -عدالت خوار-  و حتی مفلوکانی نظیر نهضت آزادی با راه اندازی جنگ احزابی علیه این واعظ انقلابی در حال تخریب وجهه او هستند و متاسفانه برخی غافلان هم بدون توجه به ابعاد ماجرا با این جماعت هم صدا شده‌اند.

جدای از کینه قدیمی برخی جریانات سیاسی از پناهیان، اما مشخصاً هجمه‌های صورت گرفته علیه وی به خاطر سخنان مهم و صریح او در سخنرانی شب‌های دهه اول محرم امسال شکل گرفت. برخی آدمک‌های رسانه‌های این جریان که سابقه تاریکی هم دارند، به خیال خود با افشای اسناد ملکی از حجت الاسلام پناهیان کمر همت برای تخریب این سخنران شهیر بسته تا بتوانند همچون پروژه‌های سابقی که اجرا کردند اصطلاحاً تریبون را از کار بیاندازند. در ادامه مواردی از واکنش کاربران انقلابی شبکه توئیتر را مشاهده خواهید کرد که به درج مطلب در دفاع از حجت الاسلام پناهیان اقدام کرده‌اند:

 































 
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان