۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۸۵۰ دانش‌آموز قزوینی به گوشی هوشمند نیاز دارند/ برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح استان
کد خبر: ۳۴۴۶۸۶ نویسنده: مهرعلی حق‌گویان تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۶/۱۹ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیتۀ امداد استان:

۱۸۵۰ دانش‌آموز قزوینی به گوشی هوشمند نیاز دارند/ برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح استان

مدیرکل کمیتۀ امداد استان قزوین گفت: سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان داریم که براساس بررسی‌های اولیه، یک هزار و ۸۵۰ دانش‌آموز برای استفاده از آموزش مجازی به تبلت یا گوشی هوشمند نیاز دارند.

۱۸۵۰ دانش‌آموز  قزوینی به گوشی هوشمند نیاز دارند/ برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح استان

مهرعلی حق‌گویان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: این جشن در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تقارن با ایام عزاداری سیدالشهداء، با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» برگزار می‌شود.

وی افزود: در جشن عاطفه‌های سال گذشته مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان قزوین به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند و بیش از سه میلیارد و 760 میلیون تومان در این بین جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیتۀ امداد استان قزوین تصریح کرد: در سال ‌جاری باتوجه به تحریم‌ها و کاهش اعتبارات دولتی، تمام کمک‌ها برای جشن عاطفه‌ها در قالب کمک‌های مردمی و خیرین خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با افزایش کمک‌های مردمی در سال‌ جاری بتوانیم به دانش‌آموزان نیازمند، خدمات بیشتری ارائه دهیم و دانش‌آموزان از این خدمات بهره‌مند شوند.

برگزاری شور عاطفه‌ها از 22 شهریور در قزوین

حق‌گویان عنوان کرد: با توجه به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزش به منظور «تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری» انتظار داریم با دریافت کمک‌های نقدی بیشتر، امکان خرید تجهیزات مربوطه برای دانش‌آموزان فراهم شود و آنها بتوانند به برنامۀ آموزشی «شاد» دسترسی داشته باشند.

مدیرکل کمیتۀ امداد استان قزوین مطرح کرد: همچنین سعی داریم جذب کمک‌های غیرنقدی بیشتر در راستای رفع نیازهای آموزشی براساس فرآیند جدید محقق شود.

وی در ادامه گفت: سه هزار و 500 دانش‌آموز در استان داریم که براساس بررسی‌های اولیه، یک هزار و 850 دانش‌آموز برای استفاده از آموزش مجازی به تبلت یا گوشی هوشمند نیاز دارند.

حق‌گویان به زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: شور عاطفه‌ها از روز شنبه 22 شهریور ماه سال‌ جاری آغاز می‌شود و تا 11 مهرماه ادامه دارد و مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیتۀ امداد برای برگزاری این جشن پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیتۀ امداد استان قزوین عنوان کرد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شمارۀ کارت 6037991899645406 و کد مهربانی #1*028*8877* برای دریافت کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده است.

حق‌گویان در پایان یادآورشد: پایگاه‌های نمادین جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان «شور عاطفه‌ها» روز پنج شنبه 27 شهریور ماه در سطح استان به منظور پذیرایی از هم‌استانی‌ها، نیکوکاران و خیران برای کمک به دانش‌آموزان برپا می‌شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان