۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بستری ۲۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها/ بیشترین آمار مبتلایان مربوط به شهرستان قزوین است
کد خبر: ۳۴۴۱۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۵ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد

بستری ۲۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها/ بیشترین آمار مبتلایان مربوط به شهرستان قزوین است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و مجموع بیماران بستری به ۲۷۶ نفر رسیده است.

بستری ۲۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها/ بیشترین آمار مبتلایان مربوط به شهرستان قزوین است

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون بیشترین میزان مبتلایان بستری در بیمارستان‌های ‌سطح استان مربوط به شهرستان قزوین، البرز و تاکستان است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و مجموع بیماران بستری به ۲۷۶ نفر رسیده است.

۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عنوان کرد: هم‌اکنون ۶۱ بیمار کووید۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که ۲۸ نفر از آنها متصل به دستگاه کمک تنفسی هستند؛ همچنین ۱۲ بیمار منتظر خالی شدن تخت بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه دو نفر از هموطنان ما با علائم قطعی کووید۱۹ فوت کردند.

نامدار با اشاره به معیار آمار وضعیت هشدار یا قرمز استان‌ها بیان کرد: سامانه ماسک، سامانه مورد تایید وزارت بهداشت است که هر پنج روز آمارها در این سایت به روز می‌شوند و آمار کلیه شهرستان‌ها و استان‌ها در آن ذکر شده که طی چند روز اخیر استان قزوین در وضعیت قرمز و هشدار بوده است.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان