۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جریمه همراه اول و ایرانسل برای تامین سود کمپانی‌های امریکایی!/ جهرمی؛ وزیر ارتباطات یا بازاریاب اینستاگرام؟!
کد خبر: ۳۴۴۱۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۳ ساعت: ۲۰:۹ ↗ لینک کوتاه

عصبانیت وزیر ارتباطات از ارزان شدن هزینه استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی؛

جریمه همراه اول و ایرانسل برای تامین سود کمپانی‌های امریکایی!/ جهرمی؛ وزیر ارتباطات یا بازاریاب اینستاگرام؟!

آذری جهرمی وزیر ارتباطات با عصبانیت شدید از ارزان شدن استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی، در قامت وکیل مدافع شرکت‌های امریکایی عملا به جای دفاع از مجموعه‌های فعال ایرانی، اپراتورهای تلفن همراه کشور را تهدید به جریمه به نفع شرکت‌های خارجی کرده است.

جریمه همراه اول و ایرانسل برای تامین سود کمپانی‌های امریکایی!/ جهرمی؛ وزیر ارتباطات یا بازاریاب اینستاگرام؟!

به گزارش سرویس علم و فناوری صبح قزوین؛ بخش زیادی از پول اینترنت مصرفی مردم به واسطه اپلیکیشن‌های خارجی به جیب کمپانی‌های امریکایی می‌رود. مثل توییتر و اینستاگرام.

اپراتورهای داخلی تلفن همراه با نیم‌بها اعلام کردن استفاده از بسترهای داخلی سرویس و خدمات مانند پیامرسان‌ها و وی او دی‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که مابه التفاوت ارزان‌تر بودن استفاده از این شبکه‌های داخلی، به جیب کاربر رفته و برای مردم درآمدزایی داشته باشد.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات، اما با عصبانیت شدید از ارزان شدن استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی، در قامت وکیل مدافع شرکت‌های امریکایی عملا به جای دفاع از مجموعه‌های فعال ایرانی، اپراتورهای تلفن همراه کشور را تهدید به جریمه به نفع شرکت‌های خارجی کرده است.

در صورت تحقق خواست وزیر ارتباطات برای تخفیف هزینه ترافیک به شرکت‌های امریکایی، پول کلانی به جیب این پلتفورم‌ها مثل توییتر و اینستاگرام خواهد رفت. 

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان