۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جاده "اک-تاکستان" مرمت و ایمن‌سازی شد
کد خبر: ۳۴۴۰۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۲ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره توسعه ایمنی راه راهداری استان قزوین:

جاده "اک-تاکستان" مرمت و ایمن‌سازی شد

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: مسیر "اک-تاکستان" با نصب علایم ایمنی و هشدار دهنده ایمن‌سازی شد.

جاده "اک-تاکستان" مرمت و ایمن‌سازی شد

امیر علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: عملیات ایمن‌سازی مسیر جاده مهم "اک-تاکستان" که به علت سرعت بالای خودروهای سواری نیازمند آرام‌سازی ترافیکی بود با تصویب شورای ترافیک شهرستان تاکستان در مدتی کوتاه انجام شد.

وی اضافه کرد: اجرای خط‌کشی طولی ممتد و منقطع به طول ۲۴ کیلومتر، تهیه و نصب فونداسیون، پایه روشنایی و چراغ‌های چشمک زن، تهیه و نصب ۱۵۰عدد استوانه ایمنی جهت جداسازی لاین رفت و برگشت در محدوده پل موجود، تهیه و نصب ۲ردیف سرعتگاه، تهیه و نصب ۳۲۰ عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی و اجرای شیار لرزاننده به طول ۱۴ کیلومتر شیار طولی و چهار نقطه شیار عرضی از جمله اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی این راه بوده است.

به گفته علی‌پور برای اصلاح و ایمن‌سازی این مسیر در مجموع ۲۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ایمن‌سازی این اداره کل هزینه شد.

رئیس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: پس از تصویب ایمن‌سازی این مسیر هشت کیلومتری در شورای ترافیک، عملیات اجرایی از هشتم مردادماه آغاز و ظرف ۱۴ روز پایان یافت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان