۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قزوین دارای کمترین میزان خاموشی در کشور است/ از دستگاه‌ها و ادارات ۱۲۰میلیارد تومان طلب داریم
کد خبر: ۳۴۴۰۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۱ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

قزوین دارای کمترین میزان خاموشی در کشور است/ از دستگاه‌ها و ادارات ۱۲۰میلیارد تومان طلب داریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه استان قزوین یک استان صنعتی و کشاورزی است، تلفات شبکه در این استان تک رقمی بوده و قزوین تقریبا جزو پنج استان شاخص کشور است که کمترین میزان خاموشی را دارد.

قزوین دارای کمترین میزان خاموشی در کشور است/ از دستگاه‌ها و ادارات ۱۲۰میلیارد تومان طلب داریم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سعید بهادیوند چگینی امروز(سه شنبه) در بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به نقش رسانه و اطلاع رسانی در حوزۀ توزیع برق اظهار کرد: رسانه‌ها همواره در جامعه تأثیرگذار بوده و از زحمات رسانه‌هایی همچون صبح قزوین که با اطلاع رسانی دقیق و مناسب، اعتماد مردم را نسبت به مجموعه‌های دولتی فراهم ساختند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: اقدامات مناسبی در حوزۀ توزیع برق برای مناطق مختلف استان قزوین صورت گرفته است؛ برای نمونه تقریبا 23 میلیارد تومان برای منطقۀ مهرگان هزینه شده است.

در حوزه اختصاص برق به دستگاه‌ها، نگاه سیاسی نداریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: در حوزه تاکید به صرفه جویی و توزیع برق سعی کردیم نگاه سیاسی به موضوع نداشته باشیم و تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را به صرفه‌جویی از این منابع ملی مجاب کردیم و معتقدیم که روشنایی و برق همواره باید وجود داشته باشد.

بهادیوند چگینی ادامه داد: همواره سعی کردیم تا در خدمت‌رسانی به مردم نگاه یکسانی داشته باشیم زیرا از نظر ما تفاوتی بین مردم وجود ندارد؛ در اختصاص انشعابات برق نیز تلاش ما حفظ قانون و رعایت آن بوده است و تلاش کردیم بدون مجوز، انشعاب برق را به فرد و ارگانی اختصاص ندهیم.

وی تصریح کرد: رعایت اصول درست مصرف برق و تشویق مردم به رعایت آن از جمله برنامه‌های ما در ادارۀ برق است و البته مردم در این بین همکاری مناسبی با ما داشتند؛ اما همکاری لازم از سوی بانک‌ها صورت نگرفت و بانک‌ها جزو پرمصرف‌ترین‌ها در حوزه برق هستند.

تلفات شبکه برق در قزوین تک رقمی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به وضعیت مصرف برق در استان اشاره کرد و گفت: مجموع مشترکان خانگی قزوین شامل ۶.۱۹ درصد است که تقریبا ۴۷درصد از مصرف برق را حوزۀ صنعت و ۲۴درصد را نیز بخش کشاورزی و در مجموع حدود ۷۲درصد را فعالیت‌های تولیدی شامل می‌شود.

بهادیوندچگینی عنوان کرد: باتوجه به اینکه استان قزوین یک استان صنعتی و کشاورزی است، تلفات شبکه در این استان تک رقمی بوده و این میزان در سایر استان‌های کشور متفاوت است؛ قزوین تقریبا جزو پنج استان شاخص کشور است که کمترین میزان خاموشی را دارد.

وی مطرح کرد: مجموع بستانکاری ما از نهادها، دستگاه‌ها و ارگان‌ها تقریبا ۱۲۰میلیارد تومان بوده و اعتباراتی که به شرکت اختصاص داده می‌شود، از منابع ملی است و نیاز است تا منابع مالی هزار و ۷۳ نیروی انسانی تأمین شود.
انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان