۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم "کمک مومنانه" توزیع می‌شود/ تهیه ۱۵هزار اطعام علوی در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۹۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۵ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام حسن شهرستان قزوین:

۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم "کمک مومنانه" توزیع می‌شود/ تهیه ۱۵هزار اطعام علوی در قزوین

فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.

۲۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم "کمک مومنانه" توزیع می‌شود/ تهیه ۱۵هزار اطعام علوی در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری امروز(چهارشنبه) در مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه که با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان در ناحیه بسیج امام حسن(ع) شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهداییم و شهداء نقش ارزشمندی داشتند.

وی افزود: بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی در کنار مردم بوده و از بطن آنهاست؛ ضمن اینکه در این ایام کرونایی هم براساس فرمایشات مقام رهبری حضور فعالی داشته است.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) شهرستان قزوین با اشاره به مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه گفت: این رزمایش در سه مرحله از جمله دهه ولایت، ایام محرم و صفر برگزار می‌شود که در مرحله اول، بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در اختیار افراد کم درآمد و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده توزیع ۱۵ هزار اطعام علوی، بیش از هفت هزار بسته فرهنگی و قربانی ۳۵ راس گوسفند و تهیه جهیزیه برای زوج جوان صورت می‌گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: در مرحله نخست از مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه در استان، بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع خواهد شد. 

کرونا برخی ارزش‌ها را در جامعه احیا کرد

در ادامه این مراسم هدایت‌الله جمالی‌پور اظهار کرد: امام علی(ع) و اهل بیت(ع) به فقراء کمک می‌کردند و این ارزش‌های بزرگی است که جامعه را می‌سازد و ما باید این ارزش‌ها را تکریم و در جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: هرچند کرونا، آسیب‌هایی را برای مردم ایجاد کرد اما برخی ارزش‌ها از جمله کمک به مستمندان را احیا کرد و امروز مردم برای کمک به فقرا و نیازمندان پیشقدم هستند و مقام رهبری نیز به عنوان عالی‌ترین مقام پیشقدم بوده است.

استاندار قروین اضافه کرد: حرکت‌های بزرگی توسط مردم رقم خورد و احساس کمک به هم‌نوع قطعا به انسجام و وحدت منتج می‌شود؛ رزمایش کمک مومنانه همه را در کنار هم قرار داد لذا باید قدر این حرکت را بدانیم.

جمالی‌پور بیان کرد: از اقدامی که امروز و در سالروز ولادت امام هادی(ع) و دهه ولایت رقم خورد خوشحالیم و این حرکت ارزشمند است؛ امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر با بسیج ظرفیت‌ها شرایطی را فراهم سازیم تا از این شرایط سخت به خوبی عبور کنیم.

وی مطرح کرد: مردم در تمام عرصه‌ها حضور داشتند و ما خود را خدمتگزار مردم می‌دانیم، از صنعتگران نیز درخواست داریم در این شرایط در کنار هم قرار بگیریم؛ اگر دارایی و ثروتی داشته باشیم انصاف نیست آن را در اختیار نیازمندان قرار ندهیم.

جمالی‌پور در پایان گفت: کمک به نیازمندان تکلیف دینی و شرعی است و امیدواریم این انسجام افزایش یابد.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان