۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تولید اخبار امیدآفرین برای جامعه امروز ضروریست/ "صبح قزوین" رسانه‌ای منتقد، متعهد و صادق است
کد خبر: ۳۴۳۹۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۳ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین مطرح کرد

تولید اخبار امیدآفرین برای جامعه امروز ضروریست/ "صبح قزوین" رسانه‌ای منتقد، متعهد و صادق است

معاون اجرایی سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: امروز جامعه به واسطه‌ی التهابات و شرایط سخت زندگی به تولید اخبار خاص نیاز دارد و رسانه باید درعین امیدبخشی و آرامش‌دهی، مطالبه‌گری را نیز با جنس هنرمندانه دنبال کند.

تولید اخبار امیدآفرین برای جامعه امروز ضروریست/ "صبح قزوین" رسانه‌ای منتقد، متعهد و صادق است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در بازدید از دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین که ظهر امروز(دوشنبه) به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد، درباره جایگاه رسانه اظهار کرد: رسانه در دو حوزه اطلاع رسانی و آرامش بخشی به جامعه فعالیت بزرگ و حساسی را برعهده گرفته و امیدواریم در این راه موفق باشید.

وی ادامه داد: امروز جامعه به واسطه‌ی التهابات و شرایط سخت زندگی به تولید اخبار خاص نیاز دارد و رسانه باید درعین امیدبخشی و آرامش دهی، مطالبه گری را نیز با جنس هنرمندانه دنبال کند.

معاون اجرایی سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز کرد: لازم است الگوهای درست و موفقی که در اقصی نقاط کشور در اصناف مختلف فعالیت دارند، مطرح شوند تا توانایی، پیشرفت‌ها و درخشش انقلاب اسلامی علی‌رغم مشکلات موجود برای مردم نیز عینیت پیدا کند.

وی ادامه داد: درواقع باید مردم درباره توانایی‌های داخلی به باور و یقین قلبی برسند و گفتمان "ما می‌توانیم" امام و رهبری به مردم شناسانده شود که البته اقدامی دشوار است، اما برای خبرنگار متعهد انقلابی و رسانه دارای باور، ایمان و ایدئولوژی درست نسبت به آرمان‌های امام و انقلاب امکان پذیر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: صبح قزوین در طول زمان نشان داده که رسانه‌ای منتقد و متعهد بوده و با مردم و مسئولین صادق است و با تداوم آن می‌توان ادعا کرد که انتقاد سازنده و گفتمان انقلاب را دارا هستیم و در مسیر پیشرفت و عمران و آبادانی فکری، فرهنگی و سلامت جامعه تلاش می‌کنیم.



وی با تاکید بر امید بخشی به جامعه اظهار کرد: همواره لازم است درکنار مطالبه‌گری، موارد خاص و سوژه‌هایی که به امید در جامعه منجر می‌شود نیز مورد توجه قرار گرفته و بخشی با عنوان کارگروه ویژه امید ایجاد شود و دستاوردهای به دست آمده توسط افراد مختلف شناسایی و به جامعه معرفی شود.

برین در پایان گفت: درواقع باید علی‌رغم وجود کمبودها و کاستی‌ها، موارد امید‌آفرینی همچون ایجاد راه‌ها و آبرسانی به روستاهای مناطق محروم با جزئیات طرح‌ها مطرح شود تا جامعه با این فعالیت‌ها و دستاوردهای آن آشنا شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان