۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد
کد خبر: ۳۴۳۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۳ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی جهادکشاورزی استان:

۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

حمیدرضا تبسمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 76 طرح کشاورزی با مبلغ 157 میلیارد ریال در کارگروه مصوب شده است که از این تعداد تاکنون مبلغ 73 میلیارد ریال در قالب 40 طرح کشاورزی به صورت تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده و مابقی در دست بررسی بانک‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده، افزود: شهرستان بوئین زهرا با معرفی 29 واحد تولیدی و دریافت 55 میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

تبسمی تصریح کرد: بانک ملی با پرداخت 52 میلیارد ریال برای 27 واحد تولیدی رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.

وی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام‌وطیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت‌نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

تبمسی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را؛ راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در راستای جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان