۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند
کد خبر: ۳۴۳۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۳ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار:

مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیرانی که در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اهتمام نداشته باشند به هیئت تخلفات اداری معرفی می‌شوند و با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرانی که مصوبات ستاد کرونا را اجرا نکنند به تخلفات اداری معرفی می‌شوند
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: صیانت از جان و سلامت مردم مهم‌ترین رسالت ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به شمار می‌رود و در همین راستا سازوکارها و دستورالعمل‌ها و مصوبات آن حکم قانون را داشته و لازم الاجرا هستند.

جانشین رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین افزود: در چند روز اخیر با اعمال محدویت‌ها تعداد بستری‌ها و مراجعه کاهش داشته که نشانگر آن است شرایط کرونا جز با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به هیچ وجه قابل مهار نیست.

وی عنوان کرد: محدویت‌های اعمال شده همچنان تا عادی شدن شرایط به قوت خود باقی است و رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره بر اهمیت تیم‌های بازرسی و انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله و مهار کرونا، تاکید کرد: در ادارات رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری است و ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی در این خصوص با جدیت بیشتری عمل کنند و با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و بیشترین مبتلا را داشته باشند برخورد شده و به هیئت‌های تخلفات معرفی می‌شوند. 

حبیبی در پایان گفت: در حوزه صنوف، مطب پزشکان، دفاتر پیشخوان، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها و بانک‌ها بیشترین آمار مبتلا به کرونا وجود دارد که باید ناظرین بهداشتی، اتحادیه اصناف، سازمان نظام پزشکی و دستگاه‌های متولی در خصوص پیشگیری، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مکان‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.  

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان