۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به تولیدکنندگان روستایی
کد خبر: ۳۴۳۹۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۲ ساعت: ۱۵:۲۵ ↗ لینک کوتاه

بخشدار محمدیه مطرح کرد

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به تولیدکنندگان روستایی

بخشدار محمدیه طی بازدیدی که از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی این بخش داشت، گفت: حمایت از تولیدکنندگان در جهت محقق شدن جهش تولید ضرورت دارد.

پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به تولیدکنندگان روستایی

صادق قتدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره حمایت از تولیدکنندگان اظهار کرد: با تبدیل کردن روستاها به قطب برتر تولیدات محصولات کشاورزی به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور قطعا کمک شایانی خواهد شد.

بخشدار محمدیه با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی مهمترین عمل در تحقق رهنمودهای رهبری است، تصریح کرد: بخشداری محمدیه در همین راستا برای تحفق جهش تولید تلاش خواهد کرد و به تولیدکنندگان که در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی فعالیت دارند، تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی اذعان کرد: امروز بازدیدی را از کارگاه و محصولات کشاورزی دو زوج جوان در یکی از روستاهای بخش محمدیه داشتیم که با تلاش'و فعالیت چشمگیر و خلاقاته خود توانسته‌اند زمینی بایری را آباد و در آن خیار کشت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این زوج جوان با ایجاد یک کارگاه کوچک اقدام به تولید خیارشور کردند که می‌توان گفت با حمایت همه جانبه به جوانان خوش ذوق و پرداخت تسهیلات، علاوه بر اشتغال افراد بر رشد و شکوفایی اقتصاد روستاها کمک شایانی می‌شود.

بخشدار محمدیه در پایان گفت: اگر اراده قوی در بین جوانان ایجاد شود و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صورت بگیرد، به جهش تولید کمک فراروانی صورت میگیرد و بسیاری از جوانان ما از بیکاری نجات پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/1100

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان