۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کمپین "به وقت روشنایی" روحیه مسئولیت‌پذیری را ترویج می‌دهد/ مجموعه‌های هنری و فرهنگی پای کار صرفه‌جویی انرژی باشند
کد خبر: ۳۴۳۹۲۷ نویسنده: محسن کریمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۲ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین:

کمپین "به وقت روشنایی" روحیه مسئولیت‌پذیری را ترویج می‌دهد/ مجموعه‌های هنری و فرهنگی پای کار صرفه‌جویی انرژی باشند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین با اشاره به اهمیت الگو قرار گرفتن مجموعه‌های هنر و فرهنگی در جامعه گفت: روحیه مسئولیت پذیری باید در همه آحاد جامعه ایجاد شود که در این میان مجموعه‌های فرهنگی و هنر باید کارکردهای اجتماعی خود را ارتقاع دهند.

کمپین "به وقت روشنایی" روحیه مسئولیت‌پذیری را ترویج می‌دهد/ مجموعه‌های هنری و فرهنگی پای کار صرفه‌جویی انرژی باشند

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به کمپین "به وقت روشنایی" در راستای صرفه جویی در مصرف برق اظهار کرد: ما در ادبیات ایرانی اسلامی خودمان خیلی از توصیه‌هایی را بزرگان برای صرفه جویی و مصرف بهینه داشتند.

وی با اشاره به ضرب المثل "قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" افزود: همان طور که می‌توانیم در بسیاری از کارهای خیر مشارکت داشته باشیم، در مقابل نیز سهل انگاری در مصرف انرژی می‌تواند منجر به هدررفت قطره قطره از انرژی‌ها شود.

مسئول بسیج هنرمندان قزوین در ادامه گفت: از طرفی در مقابل می‌توان با صرفه‌جویی در قطره قطره انرژی‌ها موجب جلوگیری از هدررفت دریایی از انرژی‌ها شد.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: حتی اگر افراد تنها روزانه یک ساعت به مسئله صرفه جویی توجه داشته باشند کمک می‌کند تا حجم عظیمی از ثروت‌ها و سرمایه‌های کشور هدر نرود.

خسارت اسراف متوجه همه مردم خواهد شد

کریمی با بیان اینکه سرمایه‌های کشور و بیت المال متعلق به همه ملت است، عنوان کرد: هدررفت انژی‌ها می‌تواند ضربه سنگینی به کشور بزند و هزینه‌های هنگفتی را برای جبران و تامین شبکه‌های برق در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: بی‌توجهی در امر مصرف انرژی گاهی باعث قطع برق و سایر انرژی‌های حامل در نقاط حساس مانند بیمارستان‌ها می‌شود که این خسارت متوجه همه مردم خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان قزوین با اشاره به اهمیت الگو قرار گرفتن مجموعه‌های هنر و فرهنگی در جامعه تصریح کرد: روحیه مسئولیت پذیری باید در همه آحاد جامعه ایجاد شود که در این میان مجموعه‌های فرهنگی و هنر باید کارکردهای اجتماعی خود را ارتقاع دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان