۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۱۰۰هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود/ نهضت تعاون و احسان در قزوین ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۳۹۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۱ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه شهید سلیمانی: 

بیش از ۱۰۰هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود/ نهضت تعاون و احسان در قزوین ادامه دارد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه شهید سلیمانی گفت: سعی داریم بیش از ۱۰۰ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان سطح استان توزیع کنیم و در این میان همه نهادها و مردم پای کار هستند.

بیش از ۱۰۰هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود/ نهضت تعاون و احسان در قزوین ادامه دارد
محسن حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به طرح کمک‌های مومنانه اظهار کرد: دور دوم این طرح تحت عنوان "نهضت تعاون و احسان" یا "کمک مومنانه2" آغاز به کار کرد؛ لذا مواسات هم مسئله‌ای نیست که محدود به یک زمان خاصی باشد بلکه دستگیری از محرومین یک رفتار دائمی است.
 
وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با دفتر امام جمعه و استانداری، مرحله اول این طرح از شروع هفته ولایت تا عید غدیر؛ مرحله دوم در دهه ماه‌محرم و مرحله سوم هم در بیست و هشت صفر انجام خواهد شد.
 
معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید سلیمانی اذعان کرد: در این سه مرحله سعی داریم که بتوانیم بیش از 100 هزار بسته کمک معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کنیم؛ در این میان همه نهادها و مردم پای کار هستند.
 
حق شناس عنوان کرد: این فضا دائمی است و کار خیر مستلزم این نیست که حتما کمک مالی داشته باشیم؛ بلکه به روش‌های مختلفی می‌توان از محرومین دستگیری کرد. 
 
وی ابراز کرد: به طور کلی در این ایام میزان بسته‌های معیشتی که در بین نیازمندان توزیع می‌شود بسیار بیشتر است، چراکه بسیاری از مردم و هیئات مذهبی هم در این کار خیر مشارکت دارند که شاید در آمار هم وارد نشود.
 
معاون هماهنگ کننده قرارگاه شهید سلیمانی عنوان کرد: در شرایطی که مردم تحت فشار هستند، یکی از کارهایی که می‌تواند برای کاهش این فشارها موثر باشد، همین بحث مواسات و همدلی است.
 
حق شناس یادآور شد: یکی از مسائلی که در دوره اول طرح کمک‌های مومنانه مورد انتقاد قرار گرفت بحث استفاده از برنج‌های خارجی در بسته‌ها بود که نوعی بازار خرید برای این محصول خارجی ایجاد شده بود، لذا در این دوره از برنج ایرانی استفاده می‌کنیم تا از تولید داخل هم حمایت شود.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان