۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۲ تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی قزوین احداث می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۱۱ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۲ تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: دو تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج در استان قزوین با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

۲ تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی قزوین احداث می‌شود

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: ۶۵۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به شبکه فاضلاب متصل هستند.

وی افزود: دو تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج در استان قزوین با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود که طراحی این ۲ تصفیه خانه انجام شده و کار احداث آنها از سال جاری آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به کنترل‌های لازم برای جلوگیری از آلایندگی‌های زیست محیطی از سوی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین، گفت: پیش از احداث تصفیه خانه‌ها، براساس ضوابط شرکت شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی مسئولیت دفع پساب تولید شده خود را دارند و پس از احداث تصفیه خانه‌ها نیز پساب خروجی واحدها به شبکه فاضلاب متصل و تصفیه نهایی آنها نیز براساس ضوابط و مقررات محیط زیست انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در ادامه از افتتاح مدول دوم تصفیه خانه شهرک لیا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ساخت این پروژه مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و از امسال وارد مدار می‌شود.

وی در پایان گفت: اکنون شهرک‌های صنعتی لیا، فاز اول کاسپین و حیدریه دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان