۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نامه‌نگاری شهروندان معترض قزوینی به‌جایی نرسید!+اسناد و نامه‌‌ها
کد خبر: ۳۴۳۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۷ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

وقوع تخلف آشکار ساختمان‌سازی در شهرک ولایت؛

نامه‌نگاری شهروندان معترض قزوینی به‌جایی نرسید!+اسناد و نامه‌‌ها

این شهروند قزوینی با اشاره به تخلف آشکار ساختمان‌سازی در شهرک ولایت گفت: با توجه به اهمیت حقوق عامه و حمایت از حقوق شهروندی انتظار داریم از این تخلف آشکار به طوری جدی جلوگیری شود.

نامه‌نگاری شهروندان معترض قزوینی به‌جایی نرسید!+اسناد و نامه‌‌ها

یکی از ساکنین شهرک ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به تخلفات ساخت و ساز در این منطقه اظهار کرد: فردی که رئیس یکی از شعبات بانک استان قزوین است اقدام به ساخت و ساز در این منطقه کرده که با تخلف همراه است.

وی افزود: بارها این تخلفات را به شهرداری قزوین و تمامی ارگان‌های مربوطه اعلام کردیم و تقریبا روزانه اجرائیات شهرداری در محل حاضر شده و از ساخت و ساز این فرد جلوگیری می‌کند، اما وی بی توجه به اعتراضات، مجدد به کار خود ادامه می‌دهد.

این شهروند قزوینی ادامه داد: نمای این ساختمان تقریبا دو متر از ساختمان‌های مجاور تجاوز کرده که سایه افکنی می‌کند و این یک تخلف آشکار است.

وی اذعان کرد: همچنین در ضلع شمال و جنوب پروژه اجرای خلاف بیش از حد دیده می‌شود که چندین مرتبه با مالک جهت بریدن میل‌گردها هماهنگی انجام شده که متاسفانه ترتیب اثری داده نشده و از طریق شهرداری قزوین پیگیری می‌کنیم.

این شهروند قزوینی با اشاره به تخلفات دیگر در این ساخت‌وساز گفت: برای پیگیری این مشکل به استانداری، نظام مهندسی، شهرداری، شورای شهر و راه و شهرسازی مراجعه و نامه نگاری کردیم.

وی تصریح کرد: همچنین شهرداری منطقه دو قزوین نیز طی کمیسیون ماده ۱۰۰، کار کارشناسی را انجام داده و تخلف در این ساختمان را تایید کرده است.

این شهروند قزوین در پایان تاکید کرد: با توجه به اهمیت حقوق عامه و حمایت از حقوق شهروندی انتظار داریم از این تخلف آشکار به طوری جدی جلوگیری شود.

انتهای پیام/۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان