۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید"امیرحسین علیخانی" در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۸۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۷ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید"امیرحسین علیخانی" در قزوین

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع وطن"امیرحسین علیخانی" در قزوین و الوند برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید"امیرحسین علیخانی" در قزوین

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید امیرحسین علیخانی امروز(سه شنبه) ساعت 18 و 30 دقیقه در شهر الوند از سه راه مدرسه به طرف مسجد رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود.

همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار ساعت 10 و نیم صبح فردا(چهارشنبه) در امام زاده حسین (ع) قزوین برپا خواهد شد.

سرهنگ عباس برزگر در جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر شهید امیرحسین علیخانی که در دفتر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: برای هر یک از ما در مسیر زندگی، با همه امتیازها و جایگاه‌هایی که داریم، مقاومت در برابر سختی‌ها و استواری در مسیر درست بسیار دشوار است.

وی گفت: در این شرایط، تربیت فرزند صالح، نتیجه تلاش پدر و مادر صالح است و امیدواریم ما نیز بتوانیم از این شهدا درس بگیرم تا با تمسک به شهدا مسیر درست را ادامه دهیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: شهید امیرحسین علیخانی، بسیجی جوان است که قطعا به آرزوی دیرین خود مبنی بر شهادت دست یافت و امروز ما نیز برای تجلیل از این شهید بزرگوار باید مراسم تشییع وی را با عزت و افتخار برگزار کنیم.

در ادامه جلسه پدر شهید امیرحسین علیخانی بیان کرد: شهید امیرحسین تا زمانی که زنده بود فرزند من بود اما امروز فرزند این کشور است.

گفتنی است؛ شهید امیرحسین علیخانی بسیجی حوزه شهید بهشتی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز روز یکشنبه در حین آماده سازی برای مبارزه با قاچاقچیان در حادثه‌ای در منطقه عملیاتی گویزه سردشت به شهادت رسید.

امیرحسین علیخانی متولد سال ۱۳۷۱ در شهر الوند است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان