۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امریکا همواره به دنبال فتنه انگیزی در منطقه است/ نباید از دشمن انتظار دوستی داشت
کد خبر: ۳۴۳۷۹۱ نویسنده: لطف‌الله سیاهکلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۶ ساعت: ۱۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

امریکا همواره به دنبال فتنه انگیزی در منطقه است/ نباید از دشمن انتظار دوستی داشت

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: تعرض جنگنده‌های امریکائی به هواپیمای ایرانی ماهان گفت: این امر نشان داد که امریکا همواره به دنبال فتنه‌انگیزی در منطقه است و ما باید با درک این شرایط، توطئه آنها را خنثی کنیم.

امریکا همواره به دنبال فتنه انگیزی در منطقه است/ نباید از دشمن انتظار دوستی داشت

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به تعرض جنگنده‌های امریکائی به هواپیمای ایرانی ماهان اظهار کرد: امریکا با این اقدام تلاش کرد تا جنجالی علیه ایران در منطقه ایجاد کرده و این کشور را در محافل بین‌المللی به چالش بکشاند تا کشورهایی علیه کشور ما موضع گیری کنند؛ لذا ما نباید از دشمن انتظار دوستی داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه امریکا همواره به دنبال فتنه انگیزی در منطقه است؛ افزود: مردم بدانند هر زمان که دشمن موضوعی را بیان می‌کند، باید عکس آن را در نظرداشته و عمل کنند و این راهکاری است که امام خمینی(ره) به آن اشاره کردند و می‌تواند سرلوحۀ ما باشد.

سیاهکلی بیان کرد: کشورهای منطقه و همسایگان باید بدانند که نباید برای حل مشکلات و یا مسائل منطقه، کشورهای دیگر و غیرهمسایه اقدام کنند؛ چراکه بهتر است مسائل در بین کشورهای همسایه حل شود.

وی اضافه کرد: ما همسایگان باید منافع کشورهای همسایه را درنظرداشته باشیم و اگر قرار است کسی دلسوز باشد لازم است که همسایگان دلسوز باشند.

نمایندۀ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما باید با درک این شرایط و دشمنی دشمنان، توطئه آنها را خنثی کرده و همکاری‌های خود در حوزه‌های مختلفی همچون مباحث اقتصادی را با کمک یکدیگر در منطقه ارتقاء دهیم.

سیاهکلی در پایان گفت: ما نباید به عنوان کشوری جهان سوم محسوب شویم و بلکه باید همسایگان ما همه رشد کنند، لذا ایران نیز باید در کنار کشورهای جهان سوم رشد کند.
انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان