۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین یک‌هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد/ برپایی ۴ ایستگاه سلامت در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۷۸۴ نویسنده: روح‌الله رستم‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۶ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول کارگروه جهادی شهید اسدی:

یک‌هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد/ برپایی ۴ ایستگاه سلامت در قزوین

مسئول کارگروه جهادی شهید اسدی گفت: تقریبا یک‌هزار بستۀ معیشتی هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال تا ۲۵ تیرماه امسال در سطح شهر توزیع شد.

یک‌هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد/ برپایی ۴ ایستگاه سلامت در قزوین

روح‌الله رستم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به فعالیت‌ گروه جهادی شهید حجت اسدی اظهار کرد: گروه جهادی شهید حجت اسدی از جمله کارگروه‌های فعالی است که توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته و همواره تلاش کرده است در حوزۀ محرومیت زدایی گام بردارد.

وی افزود: همزمان با شیوع کرونا در کشور و به تناسب آن در استان قزوین، این کارگروه نیز در خدمت رسانی حضور داشته و خدمات مختلفی را به مردم ارائه داده که برپایی ایستگاه‌های سلامت و توزیع بستۀ معیشتی از جملۀ این فعالیت‌ها است.

مسئول کارگروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: با شیوع کرونا، چهار ایستگاه سلامت در استان برپا و خدمات مختلفی در آن به مردم ارائه شد تا مردم و جامعۀ هدف بتوانند از خدمات این ایستگاه‌ها بهره‌مند شوند.

رستم‌پور ادامه داد: تقریبا یک‌هزار بستۀ معیشتی به ارزش 3 میلیون ریال تا 25 تیرماه امسال در سطح شهر توزیع شده است.

وی مطرح کرد: اردوی جهادی کارگروه جهادی شهید حجت اسدی از 28 تیرماه آغاز و تا سوم مردادماه ادامه داشت و در این اردوی جهادی در روستاهای سنجانک، شنازند و احمدآباد از منطقۀ کوهین مستقر بود.

ایجاد اشتغال خانگی در مناطق محروم

مسئول کارگروه جهادی شهید حجت اسدی یادآور شد: خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، مامایی، غربالگری، روانشناسی، دندانپزشکی، دامپزشکی، کشاورزی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی و عمرانی و فرهنگی به مردم مناطق محروم ارائه شد.

رستم‌پور اضافه کرد: با توجه به کمبود آب در این روستا، در بخش کشاورزی برنامه‌ریزی داریم تا اشکالات و موانع کشاورزی را رفع کرده و بتوانیم بهره وری را افزایش دهیم.

وی گفت: در بخش دندانپزشکی نیز تلاش شد تا یک مرحله معاینه برای تمام دانش‌آموزان این روستاها همراه با اقدامات لازم انجام شود؛ همچنین در حوزۀ اشتغالزایی نیز نیروها در آموزش و ایجاد اشتغال خانگی از قبیل قالیبافی و خیاطی فعالیت داشتند.

مسئول کارگروه جهادی شهید حجت اسدی مطرح کرد: در بخش عمرانی، در تعمیرات مدرسه و نصب تجهیزات پارک و راه اندازی خانۀ بهداشت برای روستای سنجانک نیز فعالیت‌هایی دنبال می‌شود.

رستم‌پور بیان کرد: در موضوع آسیب شناسی نیز اقداماتی صورت گرفته است؛ برای نمونه در دو ماه گذشته در محلۀ هادی آباد قزوین فعالیت داشتیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان