۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اتمام ۷۰ درصد پروژه‌های مسکونی لرستان به همت بنیاد مسکن قزوین
کد خبر: ۳۴۳۷۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۴ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد مسکن استان اعلام کرد

اتمام ۷۰ درصد پروژه‌های مسکونی لرستان به همت بنیاد مسکن قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: در مجموع حدود ۷۰ درصد از پروژه‌های مسکونی نورآباد لرستان به اتمام رسیده و حدود هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در دست صاحبان خود قرار گرفته ‌است.

اتمام ۷۰ درصد پروژه‌های مسکونی لرستان به همت بنیاد مسکن قزوین

اصغر گونجی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح‌ قزوین؛ با اشاره به ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی در لرستان اظهار کرد: استان قزوین مسئولیت تعمیر حدود ۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در نورآباد استان لرستان را که بر اثر سیل تخریب شده بود را برعهده داشت.

وی افزود: از تعداد کل واحدهای مزبور حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به طور کامل تعمیر شده و حدود 2 هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی احداثی دیگر نیز در مرحله‌ی فندانسیون و اسکلت‌بندی به صورت صددرصدی انجام شده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین اذعان کرد: حدود ۹۵ درصد از سقف واحدهای مسکونی احداثی یعنی حدود ۲ هزار و ۱۰۰ واحد به اتمام رسیده‌ و ۲ هزار واحد در مرحله‌ی نصب چهارچوب و پنجره قرار دارد‌.

این مقام مسئول ابراز کرد: در مجموع حدود ۷۰درصد از پروژه‌های مسکونی نورآباد لرستان به اتمام رسیده و حدود هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بهره‌برداری شده و در دست صاحبان خود قرار گرفته‌است؛ همچنین سایر واحدهای مسکونی باقی مانده از پروژه‌ نیز تا ۲۰ مردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به واحدهای آسیب‌دیده در استان قزوین عنوان کرد: حدود هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین در اثر سیل آسیب دیده بود که از این تعداد حدود ۳۰۰ واحد مسکونی به طور کامل تعمیر شد.

گونجی بیان کرد: حدود ۱۰۰درصد واحدهای مسکونی در مرحله‌ی اجرای فندانسیون ۸۲۰ واحد مسکونی انجام شده و حدود ۸۵ درصد از این واحدها نیز پروژه‌ی اسکلت بندی و سقف را پشت سر گذاشته‌اند.

وی در پایان گفت: پروژه‌های تعمیر و بازسازی استان قزوین تا دو ماه آتی به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان