۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش ۵ برابری مرگ و میر کرونا در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۳ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خبر داد

افزایش ۵ برابری مرگ و میر کرونا در قزوین

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: آمار مربوط به بیماری کرونا در استان نسبت به روز قبل با رشد ۲.۵ درصدی و نسبت به مدت مشابه هفته گذشته نیز با رشد پنج برابری روبرو بوده که این مسئله بیانگر افزایش تصاعدی روند فوتی‌ها در استان قزوین است.

افزایش ۵ برابری مرگ و میر کرونا در قزوین

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از شهروندان قزوینی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: آمار مربوط به بیماری کرونا در استان نسبت به روز قبل با رشد ۲.۵ درصدی و نسبت به مدت مشابه هفته گذشته نیز با رشد پنج برابری روبرو بوده که این مسئله بیانگر افزایش تصاعدی روند فوتی‌ها در استان قزوین است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان اینکه از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا در استان قزوین، ۳۲۵ نفر از شهروندان جان خود را از دست داده‌اند، بیان کرد: از ۲۳۹ بیمار بستری در مراکز درمانی استان، ۲۱ نفر با مشکلات حاد تنفسی مواجه هستند.

وی به پذیرش ۳۳ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در سطح مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی شهروندان به رعایت اصول بهداشتی در بازار، اماکن تجاری و تالار‌های پذیرایی از عمده عوامل افزایش روند این بیماری در قزوین است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حبیبی در پایان بیان کرد: بیماری کرونا درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با آن استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان