۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش در قزوین
کد خبر: ۳۴۳۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۲ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی سواری پراید و دستگیری ۲ نفر در شهر قزوین خبر داد.

کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش در قزوین

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و متمرکز بر روي عناصر حمل‌ونقل موادمخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد افیونی فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال انتقال به این استان است.

وی افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان قزوین و رصد و پايش خودروهاي عبوري، خودروی مورد نظر در ورودی شهر قزوین را رویت کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: خودرو سریعا متوقف و در بازرسي از آن 32 هزار و 300 گرم حشیش کشف و 2 نفر در این راستا دستگیر شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: يکي از ماموريت‌هاي مهم پليس، مبارزه با سوداگران مرگ به منظور ایجاد امنیت اجتماعی است که در تحقق این امر نيروي انتظامي با قطعیت تمام و مستمر با هرگونه اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی برخورد و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان