۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۷۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان قزوینی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۳۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۲ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان:

۷۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان قزوینی توزیع شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از توزیع ۷۲ هزار و ۹۴۰ حلقه لاستیک با صدور حواله در بین رانندگان خودروهای سنگین این استان خبر داد.

۷۲ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان قزوینی توزیع شد

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: توزیع لاستیک در بین رانندگان خودروهای سنگین به قیمت مصوب از تیرماه سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون نیز ۷۶ هزار و ۵۲۰ حلقه لاستیک تهیه شده است.

وی اضافه کرد: میزان درصد جذب لاستیک نسبت به تعداد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان ۷۲.۱ درصد است که پیگیری‌ها برای کاهش فاصله و مغایرت بین تعداد لاستیک‌های خریداری شده و حواله‌های صادر شده از طریق برگزاری نشست با سازمان صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه لاستیک فروشان در حال انجام است.

حق‌لطفی ادامه داد: تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان در حوزه حمل بار و مسافر برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن نیز در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوده تا آن را در اختیار رانندگان دارای شرایط، یعنی دارندگان کارت هوشمند و پلاک استانی توزیع کند و البته اولویت توزیع براساس پیمایش ناوگان صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به فعالیت ۴۹ دفتر نمایندگی فروش لاستیک در سطح استان، تصریح کرد: برای دریافت لاستیک، پس از اختصاص سهمیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان براساس ظرفیت و پیمایش ناوگان خود حواله لاستیک مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

گفتنی است؛ ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین دارای ۹ هزار و ۱۳ دستگاه در حوزه حمل کالا و ۹۷۵ دستگاه در بخش حمل مسافر است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان