۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عدم توجه به جلو راننده کامیون ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: ۳۴۳۴۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۰ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین:

عدم توجه به جلو راننده کامیون ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین از برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در لاین جنوبی قزوین _کرج " روبروی شهر " آبیک" خبر داد.

عدم توجه به جلو راننده کامیون ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر يک مورد واژگونی خودروی کامیون کشنده هوو، بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان آوج برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیون کشنده هوو بدلایل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون و به دره سقوط کرده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس قزوین عنوان کرد: در این سانحه راننده خودروی مورد نظر به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت شده است.

وی بیان کرد: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه، بی احتیاطی از جانب راننده کامیون کشنده هوو به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سرپرست پلیس راه استان قزوين، با تاکید بر دقت لازم در هنگام رانندگی عنوان کرد: توجه كافي به جلو و اطراف و سرعت مطمئنه موجب سفري ايمن و بدون هیچ گونه حادثه ای خواهد شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان