۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر
کد خبر: ۳۴۳۳۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۶ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقيف يك دستگاه کامیون تريلر حامل ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف محموله چسب صنعتی قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامي استان قزوین از کشف 160 گالن چسب صنعتی قاچاق در قزوین خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور "قزوین -زنجان" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان افزود: ماموران در بازرسي از این خودرو، تعداد 160 گالن چسب صنعتی خارجی قاچاق کشف و راننده خودرو را به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده یک میلیارد و 600 میلیون ریال است.

حاجیان با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب اقتصاد ملی است، گفت: برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و اين فرماندهي با تمام قدرت با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

کشف سوخت قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 6 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در قزوین خبر داد.

سرهنگ  آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ساعت یک بامداد روز جاری ماموران گشت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه کامیونت فوتون که از "تبریز به مقصد شهریار" در حال حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسي از این خودرو، 6 هزار لیتر گازوئيل قاچاق و فاقد مجوز کشف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

مرادی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شدند از شهروندان خواست در صورت آگاهي از هرگونه فعاليت قاچاقچيان با تماس به موقع با  110 پليس را در مقابله جدي با قاچاقچيان یاری کنند.

دستگیری 7 سارق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامي شهرستان البرز از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري 7 نفر سارق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستاي افزايش احساس امنيت و برخورد با متخلفان و مجرمان و به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده در تفرجگاه‌ها موفق به دستگیری 7 سارق حرفه‌اي شده و 17 گرم انواع موادمخدر شیشه و هروئین و انواع قرص‌های توهم زا کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در اجرای این طرح که به صورت خاص در پارک‌ها و اماکن پر تردد به اجرا درآمد 27 نفر از مزاحمین نوامیس نیز دستگیر شدند.

وی در پایان بیان کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع کند و ضریب احساس امنیت در بین شهروندان افزایش یابد.

فراخوان مشمولان غایب متولد سال‌های 1355 تا 1380

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین، کلیه مشمولان غایب متولد سال‌های 1355 تا 1380 را براي تعيين تکليف و انجام خدمت سربازی فرا خواند.

سرهنگ همتی مجد در تشریح این خبر اظهار کرد: مشمولان سال‌های 55 تا 1380 که تا کنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند مي‌بايست هر چه سريع‌تر از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) براي اعزام به خدمت مقدس سربازی اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان غايب در صورتي که وضعيت خدمتي خود را مشخص نکنند با محروميت‌ها و محدوديت‌هاي اجتماعي که در ماده 10 و 63 مکرر قانون خدمت وظيفه عمومي در نظر گرفته شده از جمله عدم دريافت تسهيلات و خدمات بانکي، بيمه‌اي و اشتغال به کار و سایر موارد مواجه خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مشمولان براي کسب اطلاع از آخرين اخبار و مجموعه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي، مي‌توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir اقدام کنند.

کشف 7 کیلوگرم موادمخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 7 کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در این شهر خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محورهای مواصلاتی "قزوین – زنجان" به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی خودرو، مقدار 7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر را در این راستا دستگیر کردند.

علی بیگی با اشاره به اينكه متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحويل مراجع قضائي شدند؛ گفت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئين زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقيف يك دستگاه کامیون تريلر حامل 30 هزار ليتر سوخت قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت يگان امداد شهرستان "بوئین زهرا" حین گشت زنی در محور اشتهارد –جاده چرمسازي به يك دستگاه کامیون تريلر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از کامیون 30 هزار لیتر سوخت از نوع گازوئيل کشف و يك نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با انتقال کامیون به پاركينگ و تشکیل پرونده و دعوت از کارشناس شرکت نفت، سوخت تحویل شرکت نفت و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف محموله لاستیک قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 68 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

سردار مهدی جاجیان در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حين کنترل خودروهاي عبوري، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد 68 حلقه لاستیک خارجی قاچاق بدون مجوز و مدارک قانونی کشف شد.

حاجیان با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع قضائی، تصریح کرد:کارشناسان ارزش این تعداد لاستیک را بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفي بر توليد داخلي داشته و امنيت اقتصادي را در جامعه برهم مي‌زند، گفت: مبارزه با قاچاق کالا يک تکليف همگاني است و نيروي انتظامي در برخورد با اين پديده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان