۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین سیستم پیمایش در مسیر محمدیه به قزوین عملیاتی می‌شود
کد خبر: ۳۴۳۲۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۳ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار:

سیستم پیمایش در مسیر محمدیه به قزوین عملیاتی می‌شود

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی سیستم پیمایش در ایستگاه عوارضی محمدیه در مسیر اتوبان قزوین به تهران اجرا می‌شود.

سیستم پیمایش در مسیر محمدیه به قزوین عملیاتی می‌شود

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتمافی صبح قزوین با بیان اینکه سیستم پیمایش در مسیر محمدیه به قزوین عملیاتی می‌شود؛ اظهار کرد: دریافت عوارض از ساکنان شهرهای محمدیه و قزوین و نیز ناحیه شهری مهرگان که به صورت روزانه در اتوبان قزوین به کرج تردد و در هر نوبت ۱۲۰۰تومان عوارض پرداخت می‌کنند  هزینه سنگینی به شهروندان و رانندگان تاکسی و خودروهای عمومی تحمیل کرده و به عنوان یک مشکل درگذشته مطرح شده است.

وی افزود: جابجایی ایستگاه عوارضی به خارج از محدوده مدت‌هاست به عنوان مطالبه عمومی مردم منطقه مطرح شده که استانداری و معاونت عمرانی و نمایندگان هم پیگیر موضوع بودند.

معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: پس از جمع آوری ایستگاه عوارضی همچنان دوربین‌های ثبت تردد در محل باقی ماند و قرار شد طرح پیمایش اجرا شده و شهروندان استان یک سوم هزینه ۱۲۰۰ تومانی معادل ۴۰۰ تومان را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح پیمایش هر چند مورد توافق قرار گرفت، اما عملیاتی نشد و ما همچنان پیگیر اجرای آن بودیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان بار دیگر موضوع مطرح شد و‌ی با آن موافقت کرد تا موضوع را پس از بازگشت به تهران پیگیری و عملی کنند.

فرخزاد گفت: خوشبختانه پس از این سفر در جلسه‌ای در تهران موضوع عملیاتی شد و طرح پیمایش اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: از پنجشنبه طرح پیمایش در مسیر قزوین به تهران اجرا می‌شود و خودروهایی که دارای پلاک ۷۹ و قزوین هستند با ۵۰ درصد تخفیف عوارض را پرداخت خواهند کرد.

فرخزاد گفت: خودروهای عمومی تاکسی و عمومی که دارای پلاک «ت» و «ع» هستند و به صورت روزانه از مسیر عبور می‌کنند با تخفیف ویژه از اتوبان عبور می‌کنند و برای هر نوبت فقط ۲۰۰ تومان عوارض پرداخت خواهند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح مطالبات مردم محمدیه و ناحیه شهری مهرگان پاسخ داده شده و موجب جلب رضایت مردم شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان