۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۵۰ کاروان زیر سایه‌ی خورشید در دهه‌ی کرامت به استان‌ها اعزام شدند
کد خبر: ۳۴۳۲۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۱ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

خادم آستان قدس رضوی:

۵۰ کاروان زیر سایه‌ی خورشید در دهه‌ی کرامت به استان‌ها اعزام شدند

خادم آستان قدس رضوی گفت: با توجه به شرایط سال‌جاری حدود ۵۰ کاروان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف اجرایی، امنیتی، بهداشت و درمان به استان‌ها و روستا‌های سراسر کشور در دهه‌ی کرامت اعزام شدند.

۵۰ کاروان زیر سایه‌ی خورشید در دهه‌ی کرامت به استان‌ها اعزام شدند

علی‌اکبر اردلان خالصی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید از سال ۸۷ با هشت کاروان آغاز شد و اکنون سیزدهمین سالی است که عطر معنوی امام رئوف در استان‌ها می‌پیچد.

وی افزود: سال گذشته حدود ۷۶ سفیر آستان قدس برای آشنایی و ارتباط معنوی مردم و امام رئوف در ۳۱ استان کشور حاضر شدند؛ اما با توجه به شرایط سال‌جاری حدود ۵۰ کاروان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده دبیرخانه‌ی مرکزی در حوزه‌های مختلف اجرایی، امنیتی، بهداشت و درمان به استان‌ها و روستا‌های سراسر کشور در دهه‌ی کرامت اعزام شدند.

خادم آستان قدس رضوی اذعان کرد: امکان دارد در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا سفیران جشن‌های بین‌المللی به صورت مجازی در راستای اهداف و شناخت امام رئوف به مردم در کشورهای دیگر گام بردارند.

وی گفت: استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های خود جزو معدود استان‌هایی است که در تمام روزهای‌ دهه‌ی کرامت میزبان سفیران جشن‌های زیر سایه‌ی خورشید است.

انتشار شمیم عطر رضوی در ایام دهه کرامت

این مقام مسئول ابراز کرد: به طور کلی مبنای اصلی فرآیند جشن‌های زیر سایه‌ی خورشید توسط تشکل‌های فعال هر استان انجام می‌شود که عموما این برنامه‌ریزی‌ها براساس استدلال‌های است که در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به عنوان سال جاری، مبحث تولید و تقدیر از کادر درمانی در عنوان برنامه‌ها لحاظ شده‌ است که در استان قزوین این برنامه‌ریزی‌ها توسط مجموعه‌ی شمس الشموش انجام شده‌ است.

وی عنوان کرد: مجموعه‌ی شمس‌الشموس استان قزوین با هفت سال سابقه‌ی فعالیت، برنامه‌های خود را به دبیرخانه ابلاغ کرده که بعد از تایید دبیرخانه‌ی مرکزی برای اجرای آن، سفیران و کاروان‌ها به استان‌ها اعزام شدند.

اردلان خالصی در پایان گفت: هدف ما از حضور در استان‌ها انتشار شمیم عطر رضوی در استان‌ها به ویژه در شرایط کنونی است که امیداست با دعای اصحاب رسانه و انعکاس اخبار صحیح بتوانیم هرسال پرشورتر از سال گذشته سفیر امام رئوف در استان‌ها باشیم.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان