۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۴۰۲نفر در شهرستان آبیک به کرونا مبتلا شدند
کد خبر: ۳۴۳۲۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۱۰ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک:

۴۰۲نفر در شهرستان آبیک به کرونا مبتلا شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک گفت: در زمینه کرونا در آبیک ۴۰۲ ابتلای قطعی داشتیم که ۱۰ درصد موارد ابتلای استان را تشکیل می‌دهد.

۴۰۲نفر در شهرستان آبیک به کرونا مبتلا شدند

دکتر محسن چیت سازان در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین درباره وضعیت شهرستان آبیک در مقابله با کرونا ابراز کرد: در زمینه کرونا در آبیک ۴۰۲ ابتلای قطعی داشتیم که ۱۰درصد موارد ابتلای استان را تشکیل می‌دهد و آمار بالایی محسوب می‌شود؛ البته یکی از دلایل این آمار بیماریابی خوبی است که در شهرستان داشتیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک بیان کرد: درمجموع ۱۰ فوتی در آبیک داشتیم، در فروردین تعداد مشکوکین به زیر دو درصد کاهش یافت که نشان دهنده فعالیت خوب حوزه بهداشتی و نظارتی شهرستان بود، همچنین در اردیبهشت و خردادماه ۳۵ روز پاک داشتیم‌.

وی اذعان کرد: دستگاه نظارتی‌ و اجرایی در حوزه مقابله و پیشگیری با کرونا بسیار خوب عمل کرده و همین موضوع منجر به کنترل بیماری کرونا در شهرستان آبیک شد.

این مقام‌مسئول عنوان کرد: باتوجه به اوج فعالیت‌های کاری در جامعه، مجدد اوج ابتلا را شاهد هستیم، به طوری که مراجعین مشکوک به ۷۰ نفر و ابتلای مثبت به ۵۰ مورد رسید.

وی اضافه کرد: یکی از علل شیوع دوباره بیماری کرونا در جامعه افزایش برگزاری مجالس و میهمانی‌ها است و به همین دلیل مردم باید به روزهای مراقبت و پیشگیری بازگردند تا به شرایط گذشته بازگردیم و از شروع پیک دوم کرونا در استان و شهرستان جلوگیری کنیم.

چیت سازان بیان کرد: با وعده مسئولان استان قزوین طی روزهای آینده شاهد پایان کار بیمارستان آبیک خواهیم بود و با بهره‌برداری مجدد این مکان به لیست بیمارستان‌های وزارتخانه بازمی‌گردد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان