۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئله‌ای به نام مشکل کارکنان عوارضی قزوین نداریم/ امیدواریم وضعیت نیروی انسانی در راهداری تعیین تکلیف شود
کد خبر: ۳۴۳۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۹ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

وزیر راه در پاسخ به مشکلات کارکنان عوارضی:

مسئله‌ای به نام مشکل کارکنان عوارضی قزوین نداریم/ امیدواریم وضعیت نیروی انسانی در راهداری تعیین تکلیف شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما چیزی به اسم مشکلات کارکنان عوارضی نداریم، بخشی از کارکنان که خود را برای کار مهیا کرده و پیوستن به راهداری را پذیرفته بودند در سرکار حضور یافتند و افرادی که نپذیرفتند حق و حقوق را دریافت کرده و تسویه حساب کرده‌اند.

مسئله‌ای به نام مشکل کارکنان عوارضی قزوین نداریم/ امیدواریم وضعیت نیروی انسانی در راهداری تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمد اسلامی ظهر امروز(دوشنبه) در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران درباره ساماندهی نیروی قراردادی اظهار کرد: در رابطه با نیروی قراردادی، ساختار آن با سازمان امور اداری استخدامی کشور است و اگر پذیرفته‌ایم که سازمان راهداری داشته باشیم باید نیروی انسانی آن حل شود که درحال پیگیری است و امیدواریم به توافق رسیده و جایگاه شغلی آن‌ها تثبیت و وضعیت ‌‌‌نیروی انسانی تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به مشکلات کارکنان عوارضی بیان کرد: ما چیزی به اسم مشکلات کارکنان عوارضی نداریم، بخشی از کارکنان که خود را برای کار مهیا کرده و پیوستن به راهداری را پذیرفته بودند سرِ کار حضور یافتند و افرادی که نپذیرفتند حق و حقوق را دریافت کرده و تسویه حساب کرده‌اند، بنابراین این موضوع مسئله ما نیست و باید برای خود شغل پیدا کنند.

این مقام مسئول  گفت: منافع ملی و عموم مردم برای ما مهم‌ترین موضوع است، با الکترونیکی شدن عوارض آزاد راه‌ها به کل جامعه خدمت می‌کنیم و تعدادی که در گیشه خدمت می‌کردند بخشی جذب راهداری شده و بخشی که شرایط را نپذیرفتند حقوقشان پرداخت شد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: جاده قزوین، الموت تنکابن یکی از پروژه‌های مهم راهبردی برای استان و حلقه‌ای از زنجیره راه‌های اتصال جنوب به شمال کشور است که از سال‌های گذشته آغاز شده است.

بحث محیط زیستی پروژه قزوین به تنکابن حل شده است

وی ادامه داد: لازم است ملاحظات مهندسی آن با تدابیر ویژه اجرایی شود و با گذشت زمان اولویت‌بندی صورت گیرد تا بتوان بخشی را تا پیش از پایان این دوره از ریاست جمهوری به بهره‌برداری رساند.

وزیر راه و شهرسازی ابراز کرد: دو منطقه در این پروژه قرار دارد که شامل یک راه 15 کیلومتری از تنکابن به سمت الموت و دیگری راه از قزوین تا الموت به طول 63 کیلومتر، مجموعه 80 کیلومتری که نصف راه قزوین به تنکابن است و با تدابیر و تصمیماتی که امروز اتخاذ می‌شود؛ می‌تواند یکی از مواردی باشد که کمک کند تا پروژه با سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: برای بخش دوم پروژه که 80 کیلومتر است نیز بحث زیست محیطی آن حل شده و باید از نظر مهندسی و محاسباتی تجدید نظر شود تا با هزینه مناسب‌تری انجام شود و هزینه اجرایی و بهره‌برداری کاهش یافته و به بهره‌برداری برسد که مستلزم مطالعه است و به دو هزار و 500 میلیارد اعتبار نیاز دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: اولویت اول ما تکمیل قطعات یک تا سوم است که از 63 کیلومتر، 42 کیلومتر آسفالت شده و 18 کیلومتر دیگر آن نیز تا سال آینده انجام می‌شود.

اسلامی بیان کرد: قزوین کانون ترانزیتی کشور است و راه‌های آن صرفا به خودش اختصاص ندارد و ناحیه شمال غرب را مدیریت می‌کند و بهبود کیفی راه برای وزارت خانه دارای اهمیت است، همچنین برای توسعه راه‌های اصلی پروژه‌های مختلفی بوده که بخشی از آن را پیگیری می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: توسعه راه‌های روستاهای استان که جمعیت پذیر بوده و دارای استعداد تولیدی، صنعتی و گردشگری است برای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی اهمیت دارد بنابراین برای آن اهتمام داریم و باتوجه به استانی شدن بودجه راه‌ها، لازم است استاندار منابعی برای آن تخصیص دهد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان