۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تاکسیرانان قزوینی همیار آتش‌نشان می‌شوند
کد خبر: ۳۴۳۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۹ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تاکسیرانان قزوینی همیار آتش‌نشان می‌شوند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان این شهر با دریافت آموزش‌های اولیه آتش‌نشانی همیار آتش‌نشان می‌شوند.

تاکسیرانان قزوینی همیار آتش‌نشان می‌شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و تاکسیرانان، نخستین همایش تاکسیران همیار آتش‌نشان در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

شیما زرآبادی‌پور در این مراسم اظهار کرد: طرح تاکسیران همیار آتش‌نشان با مشارکت سازمان‌های تاکسیرانی و آتش‌نشانی اجرا شده و در قالب آن، تاکسیرانان آموزش‌هایی را برای اطفای حریق در مواقع اضطراری دریافت می‌کنند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: در این صورت چنانچه حادثه ناگهانی محدود در سطح شهر اتفاق بیفتد، تاکسیرانان با توجه به حضور در نقاط مختلف شهر در صورت مشاهده آن با آمادگی و آموزش قبلی نسبت به اطفای حریق در همان دقایق اولیه اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این صورت ضمن جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه، از حجم و تعداد عملیات‌های آتش‌نشانان نیز کاسته می‌شود و آنان می‌توانند انرژی، توان و وقت خود را برای عملیات‌های بزرگتری اختصاص دهند.

زرآبادی‌پور مشکلات تاکسیرانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: می‌توان برای ترغیب و تشویق تاکسیرانان، تسهیلاتی را در اختیار آن دسته از تاکسیرانانی که در این حوزه ورود می‌کنند قرار داد.

وی در پایان با اشاره به سهم قابل توجه تاکسیرانی در جابه‌جایی‌های درون‌شهری، بر اهمیت آموزش تاکسیرانان و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان