۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قزوین می‌تواند در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشد
کد خبر: ۳۴۳۱۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۸ ساعت: ۱۵:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

قزوین می‌تواند در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس گت: قزوین توان تربیت مدیران را در حوزه‌های مختلف داشته و می‌توان در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشیم.

قزوین می‌تواند در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس که امروز (یکشنبه) انجام شد؛ اظهار کرد: ما اکنون در جنگ نابرابر و غیرانسانی اقتصادی قرار داریم که در ظاهر خود را نشان نمی‌دهد، اما این جنگ بزرگ درواقع بسیار کریه المنظر و ضد حقوق بشر است.

وی ادامه داد: ما استاد ساختن فرصت‌ها از دل تهدیدها هستیم، ترویج استفاده از کالاهای داخلی از وظایف ماست و وظیفه خود می‌دانم که در ترویج کالای ایرانی به‌ویژه لوازم خانگی نقش داشته باشم و به‌عنوان نماینده با افتخار از کالای داخلی استفاده می‌کنم.

نماینده مردم قزوین؛ آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: ترویج جهش تولید وظیفه ماست و باید از تولید کنندگان، صنعتگران و کارگزان حمایت کنیم، باید برای رفع موانع تولید سرمایه در گردش تامین شده و بانک‌ها به جای تصدی گری تسهیلگری کنند.

وی افزود: ما و مهندسین ما باید خلاق و بروز باشیم، توبید ماشین ظرفشویی باتوجه به کمبود آب می‌تواند گزینه خوبی برای منازل باشد‌ که این شرکت آن را در دست اقدام دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما درحال گذار هستیم و باید ذائقه درحال تغییر را به دست تولید داخلی مدیریت کرده و باب صادرات را نیز باز کنیم؛ زیرا نداشتن صادرات ازجمله عوامل شکست تولید است، استفاده از توان داخلی به بهترین شکل و دید جهانی بسیار ضرورت دارد و باید در طراحی‌ها فرهنگ اسلامی درنظر گرفته شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش درصد تجارت خارجی، نمایشگاه خارجی و رایزنی‌ کالاها را به سایر کشورها معرفی و صادر کنیم، امروز بیشتر از کالاهای ایرانی کالای ترک در کشوری مانند عراق وجود دارد که به خاطر حضور فعالین اقتصادی ترکیه در آن کشورها است.

محمدبیگی در پایان گفت: در سطح مجلس برای توسعه صادرات و تولید تلاش می‌کنیم در وزارت خارجه شرایط را پیگیری می‌کنیم تا شرکت لوازم خانگی پارس پس از تولید کالا برای صادرات در کشورهای خارجی حضور پیدا کنند؛ درواقع قزوین توان تربیت مدیران را در حوزه‌های مختلف داشته و می‌توان در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشیم.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان