۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باور ملت ایران به امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را رقم زد/ برای حل مشکلات، مسئولان باید با مردم همراه شوند
کد خبر: ۳۴۲۶۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۳ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

باور ملت ایران به امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را رقم زد/ برای حل مشکلات، مسئولان باید با مردم همراه شوند

استاندار قزوین گفت: مسئولان باید با توجه به مطالبات مردم قدم بردارند و همچنین در استان قزوین باید بیشتر با مردم همراه شوند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

باور ملت ایران به امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را رقم زد/ برای حل مشکلات، مسئولان باید با مردم همراه شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد که عصر امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به 350 سال است نهضت‌های مختلفی شکل گرفتند تا بتوانند یک نظام مردمی یا یک حکومت را شکل دهند، اما تنها به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: بسیاری از افرادی که قصد داشتند حکومتی را تشکیل دهند جزو بهترین و پرقدرت‌ترین افراد بودند؛ اما نهضتی که توسط رهبری امام خمینی(ره) رقم خورد و پیروز شد به دلیل همراهی و همدلی بی‌شمار مردم بود.

استاندار قزوین با بیان اینکه رویدادهایی که قبل از نهضت امام و توسط افراد دیگر تصمیم‌گیری شد، به موفقیت نرسید، ابراز کرد: بعد از حکومت قاجارها که حکومت پهلوی شکل گرفت نیز ابزار بسیاری در اختیار آن‌ها بود و می‌توانستند با آن ابزارها پیروز شوند اما پیروزی توسط آن‌ها حاصل نشد.

وی ادامه داد: انقلابی که پایه و اساس آن خدا و مردم باشد، حتما به سرانجام می‌رسد و امام خمینی(ره) نهضتی را رقم زد که پایه و اساس آن باور و اعتقادات و مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به همدلی امام خمینی(ره) با مردم، اذعان کرد: دین اسلام و ارزش‌های به دست آمده از ائمه اطهار توانست یک حکومت کاملا متفاوت از حکومت‌های قبل بسازد و عامل پیروزی این انقلاب، نقش مردم به عنوان عنصر مهم و قدرت بخش بود.

مسئولان باید با توجه به مطالبات مردم قدم بردارند

وی بیان کرد: نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی این است که امام خمینی(ره) زمانی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، حکومت را رها نکردند و همچنان با تکیه بر باورهای دینی و در نظر گرفتن مطالبات مردم، انقلاب به وجود آمده را هدایت کردند.

استاندار قزوین افزود: سپس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام با تکیه بر اعتقادات، جمهوری اسلامی را پیشنهاد دادند که با اکثریت آراء توسط مردم مورد قبول قرار گرفت.

جمالی پور عنوان کرد: تشکیل بسیج 20 میلیونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان از باور مردم به امام خمینی(ره) بود، چراکه همراهی مردم با انقلاب اسلامی، قدرت جدیدی را ایجاد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در صحیفه نور، تاکید امام خمینی (ره) بر با مردم بودن و دور نشدن از مردم یک تاکید بسیار جدی بود و اگر امروزه این تذکر و تاکید را آویزه گوش خود کنیم، قطعا می‌توانیم بر همه مشکلات پیروز شویم. برای اینکه بتوانیم در مقابل توطئه‌ها بایستیم باید به همکاری با مردم برخیزیم و به مطالبات مردم توجه کنیم.

وی اذعان کرد: هرچقدر که نیازهای مردم را به عنوان اولویت در حکومت جمهوری اسلامی قرار دهیم، بر قدرت این نظام افزوده خواهد شد چراکه امروزه بزرگترین هدف دشمن فاصله انداختن بین حکومت اسلامی و مردم است.

این مقام مسئول افزود: پس از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری فرماندهی را به عهده گرفتند و همچنان تاکید دارند؛ حکومتی که مبتنی بر نگاه مردم و ارزش‌های دین باشد پایدار خواهد ماند.

جمالی پور در پایان گفت: مسئولین باید با توجه به مطالبات مردم قدم بردارند و همچنین مسئولین در استان قزوین باید بیشتر با مردم همراه شوند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان