۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سردار سلیمانی امید دل رهبری بود
کد خبر: ۳۴۲۶۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الأمر(عج) قزوین:

سردار سلیمانی امید دل رهبری بود

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: پنج ماه از شهادت سردار دل‌ها می‌گذرد که داغی بر دل تمام عاشقان است، روزی که خبر شهادت ایشان را شنیدیم آرزو کردیم کاش ما فدای این سردار می‌شدیم، زیرا همه می‌دانند که این شهید بزرگوار امید دل رهبری بود.

سردار سلیمانی امید دل رهبری بود

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سرهنگ مهرداد افروزی در مراسم تودیع و معارفه‌ی فرمانده‌ی تیپ 82 که ظهر امروز(سه شنبه) در سالن اجتماعات تیپ صاحب الأمر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: لازم است از سرداران شهید زنده همچون سردار عراقی و همچنین شهدایی که در زمان دفاع مقدس حاضر بودند یاد کرده و خاطرشان را گرامی بداریم، اکنون نیز از تمام فرماندهان خواستاریم که شهادت را برای ما مسألت کنند.

وی سپس با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اذعان کرد: پنج ماه از شهادت سردار دل‌ها در 13 دی ماه سال 98 می‌گذرد که داغی بر دل تمام عاشقان است، روزی که خبر شهادت ایشان را شنیدیم آرزو کردیم کاش ما فدای این سردار می‌شدیم، زیرا همه می‌دانند که این شهید بزرگوار امید دل رهبری بود.

فرمانده تیپ 82 صاحب الأمر(عج) قزوین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر در دیدار مجازی با دانشجویان فرمودند هیچ گاه از شبانه روز این عزیز را فراموش نخواهم کرد و امیدواریم که خداوند آخر کار ما را شهادت در راه این شهید قرار دهد.

تلاش مدافعان حرم قابل تقدیر است

سردار هاشم آذربایجانی در ادامه این مراسم اظهار کرد: در این 38 سال تلاش رزمندگان در موقعیت‌های مختلف از جمله اغتشاشات، مدافعان حرم، شمال غرب و ماموریت‌ها قابل تقدیر است و بدون آن‌ها به موفقیت نمی‌رسیدیم.

فرمانده سابق تیپ 82 صاحب الأمر(عج) قزوین ادامه داد: از سرهنگ افروزی که از امروز فرماندهی یگان را بر عهده می‌گیرند تقدیر کرده و اعلام می‌کنم که از امروز به عنوان یک بسیجی در ماموریت‌های مختلف در کنار وی خواهم بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم همه ما در زمان ظهور امام زمان(عج) حاضر باشیم و به‌عنوان سرباز در خدمت ایشان بوده و در نهایت با شهادت از این دنیا برویم.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان