۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پخش ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) از شبکه قزوین
کد خبر: ۳۴۲۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۳ ساعت: ۸:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خبرداد

پخش ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) از شبکه قزوین

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از پخش ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد از شبکه قزوین خبرداد.

پخش ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) از شبکه قزوین

سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با سی‌ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15خرداد، شبکه قزوین ویژه برنامه‌های متنوعی را برای پخش از شبکه‌ استانی در نظر گرفته است.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «نسل آفتاب» به مدت 60 دقیقه طی دو شب حدود ساعت 21 همراه مخاطبان خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: برنامه نسل آفتاب سه‌شنبه با حضور آیت الله تلخابی درباره درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی خواهد پرداخت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: این برنامه چهارشنبه شب نیز با حضور آیت‌الله اسلامی به مسائلی همچون قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیرات این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها پرداخته می‌شود.

وی بیان کرد: رادیو قزوین هم با برنامه «امام دل‌ها» و «قیام جاویدان» بعدازظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مدت 75 دقیقه با محوریت بررسی شخصیت سیاسی و مذهبی امام خمینی(ره) و همچنین ارتباط عمیق بین ایشان و مردم و نگاه به نیمه خرداد به عنوان نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می‌رود.

انبارلویی تصریح کرد: همچنین بخش‌هایی از برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگومحور، صبحگاهی و شبانگاهی سیماوصدا همچون «تا آسمان»، «رنگ زندگی»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر» و «در مسیر بندگی» به این دو مناسبت اختصاص می‎یابد.

وی عنوان کرد: معاونت فضای مجازی با بارگذاری محتوای مناسب تولیدات در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو(آپارات) و تمامی بسترهای فضای مجازی، پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد در صورت امکان از طریق صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز قزوین و همچنین فضاسازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز در وبسایت و پیام رسان‌ها با ترند هشتک‌هایی همچون #امام_راحل #روح_الله #قیام_15_خرداد به این مناسبت می پردازد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان