۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۰ واحد صنفی متخلف قزوین در حوزه کرونا پلمب شد
کد خبر: ۳۴۲۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۲ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

دادستان مرکز استان:

۳۰ واحد صنفی متخلف قزوین در حوزه کرونا پلمب شد

 دادستان مرکز استان گفت: در میدان تره‌بار قزوین حدود ۳۰ مغازه را به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمپ کردیم و اگر قرار است واحدی فعال شود، نباید به قیمت جان مردم باشد.

۳۰ واحد صنفی متخلف قزوین در حوزه کرونا پلمب شد
محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در برخی دستگاه‌ها اجرا نمی‌شود که جای تاسف دارد و کلی گویی درباره وظایف انجام شده و بدون ارائه آمار دقیق، نتیجه ندارد.
 
وی افزود: در میدان تره‌بار قزوین حدود ۳۰ مغازه را به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب کردیم و اگر قرار است واحدی فعال شود، نباید به قیمت جان مردم باشد و منوط به نظارت دقیق ما است.
 
دادستان قزوین ابراز کرد: در پایش‌ها متوجه می‌شویم که برخی اصناف حتی مجوز ندارند و اساسا از دایره نظارت خارج هستند؛ در روزهای اخیر چند تیم بازرسی را داشتیم که در جریان بازدید از اماکن نیز چندین واحد به دلیل عرضه قلیان پلمب شدند که اکثرا مجوز ندارند و نظارت‌ها‌ باید مستمر باشد.

معتادین متجاهر جمع‌آوری شوند

قاسمی با بیان اینکه در این شرایط می‌طلبد که فرهنگ زندگی مردم تغییر کند، گفت: اکنون بحث معتادین متجاهر را داریم که باید با رعایت پروتکل‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

این مقام مسئول در رابطه با زندانیانی که به مرخصی رفته بودند، گفت: خوشبختانه در زمینه بازگشت زندانیان از مرخصی، یکی از استان‌های برتر بودیم چراکه مجرمین را نمی‌توانیم در سطح جامعه رها کنیم و در اعطای مرخصی حساسیت خود را داشتیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان